Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem zamówienie na od klienta na 3 produkty - każdy z innym cennikiem dostawy.
Dwa produkty smart, jeden bez smarta.
W zakładce zamówienia nie ma możliwości wygenerowania etykiety - nie ma przycisku przesyłka. W menadżerze przesyłek inpost też pusto. Według mojej wiedzy powinienem mieć dwie etykiety smart.
K0RYBUT W managerze Inpost po wygenerowaniu pierwszej przesylki zmień sortowanie na ,,wygenerowane ,, postępuj tak do uzyskania odpowiedniej ilości etykiet ,
W managerze przesyłek nic nie ma po imporcie pustka.
W panelu zamówień allegro nie ma przycisku przesyłka
Jest komunikat
Dostawa i jej koszt ustalane ze sprzedającym.
Nic z klientem nie ustalałem.
Mam dwie przesyłki smart i trzecią z opcją dostawy za 13 zł.
W zamówieniu opłata za przesyłkę wynosi 8 zł.
W ustawieniach mam że koszty się sumują a klient nie ma prawa wpisać kwoty przesyłki.
Coś tu nie gra.
Bo powinny być dwie smart + 13 zł
A smartów w ogóle się nie da zrobić i zamiast 13 jest 8
I co z tym mam zrobić?
@Lucky_Luck10 Postaram się pomóc, ale podaj mi prosżę o które zamówienie dokładnie chodzi.
@K0RYBUT Jeżeli z zakładce zamówienia masz informację "dostawa i koszt ustalane ze Sprzedającym" to znaczy, że nie było wspólnej metody dostawy między tymi ofertami i nie jest to zamówienie w ramach Allegro Smart. W takiej sytuacji Kupujący powinien wpisać kwotę ustaloną z Tobą. Jeżeli tego nie zrobił, powinniście w takiej sytuacji ustalić między sobą jak rozwiążecie tę sytuację. Kupujący może dopłacić za dostawę lub złożyć zamówienie inaczej.
Ale gdyby kupił oddzielnie miałby dwa smarty i jedną przesyłkę do opłacenia, a tak albo musi zapłacić za trzy albo kupić pojedynczo. Bez sensu
I jeszcze jedno - w ustawieniach kupujący nie ma możliwości wpisania kwoty dostawy. Pole jest odznaczone, a koszty dostawy mają się sumować. Jeżeli to nie był smart powinno się zsumować za trzy przesyłki. Nieprawdaż
@K0RYBUT A posiadas zdjęcie lub zrzut ekranu, które przedstawia to odznaczone pole? Postaram się to wyjaśnić, ale tutaj muszę mieć dowód, że rzeczywiście Kupujący nie mógł wpisać kwoty dostawy.
Oczywiście. Skontaktowałem się z klientem i stwierdził że nie było żadnego smarta. Więc powinno się sumować.