anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zamówienie na 3 produkty - każdy z innym cennikiem dostawy

K0RYBUT
#9 Pomysłodawca#

Otrzymałem zamówienie na od klienta na 3 produkty - każdy z innym cennikiem dostawy.

Dwa produkty smart, jeden bez smarta.

W zakładce zamówienia nie ma możliwości wygenerowania etykiety - nie ma przycisku przesyłka. W menadżerze przesyłek inpost też pusto. Według mojej wiedzy powinienem mieć dwie etykiety smart.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

mdrogeria
#21 Demiurg#

K0RYBUT W managerze Inpost po wygenerowaniu pierwszej przesylki zmień sortowanie na ,,wygenerowane ,, postępuj tak do uzyskania odpowiedniej ilości etykiet ,

oznacz moderatorów

Lucky_Luck10
#7 Wielbiciel#

W managerze przesyłek nic nie ma po imporcie pustka.

W panelu zamówień allegro nie ma przycisku przesyłka

Jest komunikat 

Dostawa i jej koszt ustalane ze sprzedającym.

Nic z klientem nie ustalałem.

Mam dwie przesyłki smart i trzecią z opcją dostawy za 13 zł.

W zamówieniu opłata za przesyłkę wynosi 8 zł.

W ustawieniach mam że koszty się sumują a klient nie ma prawa wpisać kwoty przesyłki.

Coś tu nie gra.

Bo powinny być dwie smart + 13 zł

A smartów w ogóle się nie da zrobić i zamiast 13 jest 8

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Lucky_Luck10
#7 Wielbiciel#

I co z tym mam zrobić?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Lucky_Luck10 Postaram się pomóc, ale podaj mi prosżę o które zamówienie dokładnie chodzi. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

K0RYBUT
#9 Pomysłodawca#
Zamówienie bdb06c93-4075-11ec-b57f-1525e555df95 na koncie K0RYBUT
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@K0RYBUT Jeżeli z zakładce zamówienia masz informację "dostawa i koszt ustalane ze Sprzedającym" to znaczy, że nie było wspólnej metody dostawy między tymi ofertami i nie jest to zamówienie w ramach Allegro Smart. W takiej sytuacji Kupujący powinien wpisać kwotę ustaloną z Tobą. Jeżeli tego nie zrobił, powinniście w takiej sytuacji ustalić między sobą jak rozwiążecie tę sytuację. Kupujący może dopłacić za dostawę lub złożyć zamówienie inaczej. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

K0RYBUT
#9 Pomysłodawca#

Ale gdyby kupił oddzielnie miałby dwa smarty i jedną przesyłkę do opłacenia, a tak albo musi zapłacić za trzy albo kupić pojedynczo. Bez sensu

oznacz moderatorów

K0RYBUT
#9 Pomysłodawca#

I jeszcze jedno - w ustawieniach kupujący nie ma możliwości wpisania kwoty dostawy. Pole jest odznaczone, a koszty dostawy mają się sumować. Jeżeli to nie był smart powinno się zsumować za trzy przesyłki. Nieprawdaż

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@K0RYBUT A posiadas zdjęcie lub zrzut ekranu, które przedstawia to odznaczone pole? Postaram się to wyjaśnić, ale tutaj muszę mieć dowód, że rzeczywiście Kupujący nie mógł wpisać kwoty dostawy. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

K0RYBUT
#9 Pomysłodawca#

Oczywiście. Skontaktowałem się z klientem i stwierdził że nie było żadnego smarta. Więc powinno się sumować.

K0RYBUT_0-1636563288649.png

 

oznacz moderatorów