Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej
Zanim napiszę do Allegro zapytam Was.
Kupujący zrobił zamówienie 1 grudnia, ale go nie opłacił i nie wybrał sposobu dostawy. Po upływie około tygodnia Allegro zwróciło mi prowizję, bo Klient nadal nie zapłacił.
Oczywiście produkt wystawiłam ponownie, nie będę czekać na niezdecydowanych. Produkt się wyprzedał. I nagle..
Ten Kupujący opłaca zamówienie. Jakim cudem????
Nie ma produktu w ofercie. Jak może kupić coś czego nie ma. Zapłacił 50 dni później! Serio???? Można tak???
Co Wy na to? :))
Z góry dziękuje za odp
Tak, kupujący ma możliwość zapłaty po dłuższym czasie. Możesz mu napisać, że nie dotrzymał warunków umowy, ponieważ zgodnie z regulaminem na zapłatę ma 7 dni i oddaj pieniądze.
Jasne tak zrobię, ale nie wiedziałam, że tak można. Opłacić po tylu dniach. Dzięki 🙂
charakteryzator niestety to całe allegro . U mnie rekordzista 4,5 miesiąca . Zwróć wpłatę i czekaj na negatywa . 😁
Sam se czekaj na negatywa, usunę negatyw :))) a zwrot to wiem, że zrobie.
Pytałam tylko czy tak się da.
@charakteryzator Tak ,niestety jest to przez regulamin allegro dopuszczalne ale nie bój się negatywa też takie przypadki miałem .Jak ci go wystawi zgłoś z uzasadnieniem do allegro powinni ci go anulować gdyż wina jest ewidentnie po stronie kupującego.
charakteryzator bez urazy , nie malem nic złego na myśli . Jeśli negatyw będzie bez treści , lub treść nie będzie naruszać zasad to nie usuniesz .
Nie bój nic, usunę 🙂 poza tym nie dostane.
Znam się na obsłudze Klienta 😉
@charakteryzator podstawowy błąd, było rozwiązać umowę z klientem po upływie 7 dni, wtedy by wiedział że coś nie tak i że jak zapłaci po tym czasie towar zostanie sprzedany, tym bardziej jka nie masz produktów w ciągłej sprzedaży 🙂
Powołaj się za regulamin allegro że na zapłatę jest 7 dni 🙂
7.5. Kupujący, w związku z zawartą umową, powinien dokonać zapłaty za Towar w ciągu 7 dni, chyba że strony umowy ustaliły inaczej.
Jak się rozwiązuje umowę skoro nie doszło wtedy do transakcji? Ja wystawiam produkt ponownie jak Klient nie zapłaci 3 dni. Czas to pieniądz. Poza tym ZAWSZE pisze maile do Klientów, którzy nie zapłacili, że jak nie dokonają wpłaty zamówienie będzie anulowane.
charakteryzator nic nie zrobisz . Może klient zrozumie sytuację . Mój przypadek .... nie pelny adres do wysyłki / brak nr mieszkania trudny do przewidzenia / .Przesyłka wraca , info dla klienta , brak odpowiedzi w podanym terminie , zwrot środków , negatyw bez treści sobie wisi .
@charakteryzator to że nie zapłacił, czy w przypadku nieodebrania pobraniówki umowa zawarta towar klienta ( tyle że jest Twoim dłużnikiem ) piszesz maila że rozwiązujesz umowę zawartą w dniu i towar przechodzi na Twoją własność.
Mało kto to robi bo przeważnie klienci jak nie płacą to olewają całkowicie i nie ma problemu, ale Tobie trafił się taki problem, może klient zrozumie błąd ale też może walczyć o swój towar umowa dalej obowiązuje ( nie wiele wskóra ale zawsze jest to ale )
charakteryzator cóż jedynym wyjściem jest jak najszybszy zwrot środków i wiadomość dla kupującego że czekałeś na wpłate lecz w związku z jej brakiem wystawiłeś ponownie produkt i go sprzedałeś. Być może to pozwoli uniknąć negatywa. Nie wszyscy kupujący są aż tak źli:)
Moi Kupujący są głównie super, tylko takiej sytuacji nie miałam, ale widze, że typowe.
DZIĘKUJE WSZYSTKIM ZA ODP