Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kolejna głupia sytuacja. Klienci nie myślą!
Status zmieniony na " w realizacji", paczka zapakowana, zgłoszona na kuriera DPD, a klient zgłasza zwrot. Zgłasza zwrot, bo zakup zrobił na fakturę VAT.
I co dalej??
Szukać wertować i nie wysyłać?
Wysłać, niech idzie?
@kontaktD nie wysyłaj , klient nie odbierze przesyłki bo ma takie prawo informując o rezygnacji przed nadaniem i poniesiesz koszt powrotu .
@kontaktD jeśli to zakup nie związany z działalnością jednoosobowa DG to musisz przyjąć, wysyłać nie ma co bo będzie awantura, a dla Ciebie koszt powrotu paczki, klienta nie obciążysz bo nie wysłane 😞
Zrób korektę i oddaj kasę 🙂
Głupia sytuacja ale jak wyślesz to mogą jeszcze większe problemy, prawo po twojej stronie ale...🤗
Jestem zła i wściekła na ludźką głupotę i totalny brak myslenia!!
Paczka zgłoszona i nie wydam jej. A kurier i brak jednej paczki? Tutaj nie bedę mieć jakiś "niespodzianek"??
Nie, bo masz zwrot od kupującego.😣
@kontaktD, podasz, proszę, numer tego zamówienia?
Proszę
e26e3f36-2382-11ed-bbf1-4fa6b6913f10
@kontaktD, kupujący jest w CEIDG, jednak nie wiemy i nie możemy stwierdzić, czy zakup był wykonany w celu czysto konsumenckim. Najlepiej, abyś go o to dopytała. 🙂
Co zmieni kontakt z klientem?? Miał kaprys i kupił...a co. Skoro miał taką możliwość.
Napisał-" zakupiłem przez pomyłkę, prosze nie wysyłać"
Paczki nie oddałam kurierowi. Zrobię korektę i zwrot należności.
Zamawiają i oddają bo za dramo
a efekt cieplarniany coraz większy...