Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć
Potrzebuję pomocy bardziej doświadczonych sprzedawców. Magazyn pomylił klientów ( klient który miał otrzymać mikrofon otrzymał głośnik z kolei klient który miał otrzymać głośnik otrzymał mikrofon ). Sprawa wydawałaby się być rozwiązana klienci mieli do siebie na wzajem przekazać zamienione towary ( na mój koszt paczkomatem ) tak aby było szybciej i towar nie wracał do mnie . Problem następuję ponieważ jeden z klientów nie chce odesłać zamienionego towaru , stwierdził że mu się należy i nie odeśle. Czy mogę coś z tym fanem zrobić aby odzyskać przedmiot który omyłkowo się u niego znalazł ?
Nadmienię że klient który nie chce odesłać towaru otrzymał dzisiaj zamieniony towar czyli w tym przypadku mikrofon od klienta który oczekuje na głośnik.
Odpowiedz klientowi, że w przypadku dalszej zwłoki z odesłaniem towaru do Ciebie lub prawowitego właściciela zgłosisz na policję podejrzenie przywłaszczenia mienia. Oprócz tego, ze towar będzie musiał zwrócić lub za niego zapłacić, czekają go dodatkowe sankcje.
Tu masz zresztą podobną sytuację dokładnie opisaną - https://www.eporady24.pl/przywlaszczenie_towaru,pytania,6,65,8088.html
@ITSlawno na przyszłość zakupy ze smartem po to mają darmowe zwroty żeby zadzwonić do kupujących i poprosić o odesłanie ze smartem i ponowny zakup w międzyczasie będzie taniej i szybciej
Daj mu termin na zwrot a jak nie to zgłoś na Policję.
@ITSlawno oj jak dla mnie sprawa prosta:
podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
Masz jasno napisane. Specjalnie podreśliłem to co Ciebie dotyczy "wyzyskania błędu". - co własnie próbuje zrobić Twój klient.
Wiec najpierw wysyłam poleconym priorytetem za potwierdzeniem odbioru wezwanie do zwrotu produktu lub uiszczenia zapłaty w ciągu XXX dni. Z informacja że po upłynieciu terminu zgłaszam sprawe na policje a art 286 par1 KK.
Myśle że to poskutkuje
Dziękuję bardzo za odpowiedź 🙂 pewnie jeszcze nie raz zawitam tutaj z jakimiś pytaniami.