Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
To już parodia z zaniżaniem komentarzy za koszt wysyłki, który został ustanowiony przez allegro (dotyczy allegro InPost ) - Tego typu odbieranie gwiazdek należy się allegro a nie sprzedającym bo to allegro narzuciło taką cenę dodatkowo opodatkowaną obecnie prowizją . Jak długo jeszcze allegro będzie pozwalać na tego typu praktyki ???? Koszt wysyłki jest widoczny dla kupującego więc na jakiej podstawie tego typu gwiazdki istnieją nadal w tym dawno już zdemolowanym systemie komentarzy ??? Nie pasuje cena dostawy - nie kupuję i tyle w temacie.
@FITIPALDI8 Jeszcze lepszą opcją jest to, że kupujący wybierają najdroższą możliwą opcje dostawy i ucinają gwiazdki dopisując w komentarzu, że wysyłka droga. Powinno być w ten sposób, że jeśli kupujący wybrał inną niż najtańszą opcję dostawy nie ma możliwości obniżenia oceny za koszt. Dodatkowo śmieszy mnie fakt, że kupujący, który miał możliwość skorzystania z darmowego Smarta na miesiąc nie zrobił tego tylko zapłacił 8,99 po czym właśnie obniża ocenę. To chore. Dzięki takim praktykom zdobycie Super Sprzedawcy przy niewielkiej ilości ocen jest trudne do zdobycia lub utrzymania.
W ogóle sam pomysł aby oceniać koszty wysyłki, które są przecież znane przed dokonaniem transakcji, jest chory. Dziś otrzymałem 3 gwiazdki za wysyłkę allegro polecony za 6.99 zł.. to co, miałem klientowi dorzucić 2 zł do koperty ?
@mikee90 Gdzie 2 zł. Najlepiej dyszkę, bo moneta tylko walałaby się po kopercie w trakcie transportu😏
Jeszcze by coś uszkodziła i co wtedy? Normalnie negatyw i dyskusja na miejscu😂
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@mikee90 tak samo śmieszne jest to jak kupujący zamówił towar przykładowo u mnie o godzinie 9:00 tego samego dnia o 12 towar wysłany, towar dostarczony następnego dnia po zamówieniu do paczkomatu o godzinie 13, w czasie realizacji zamówienia nie mamy kontaktu ze sobą po tygodniu kupujący wystawia komentarz z 3/5 gwiazdek obsługa kupującego.
mikee90 ja dzwoniłem w kilku przypadkach do takich osób i otrzymałem odpowiedz że oni po prostu tak oceniają,albo że jest droga i Inpost normalnie ma taniej (mimo że zamówienie za 8.99 paczkomat) a po stwierdzeniu że na stronie jest inaczej to głucha cisza.Tak oceniają bo tak .Takie odpowiedzi sie uzyskuje.Ja wysyłam prośbę o usunięcie komentarza i tłumaczę że cena byla znana przed i wystawianie takich ocen jest krzywdzące.Większość która ogarnia temat maila i allegro kasuje koment.
Obecny system komentarzy nie ma już nic wspólnego z dawnym systemem, który był sprawdzony przez lata działalności starego allegro. Teraz to parodia stworzona przez allegro dla kupujących i nie ma nic wspólnego z uczciwością i sprawiedliwymi ocenami. Dlatego coraz więcej kupujących ląduje na czarnych listach mając wielkie pretensje gdy to do nich dociera. Allegro zawsze twierdzi, że to ich ustalenia biznesowe i mają gdzieś pozostałe opinie.
Takie przykłady są coraz częstsze, Teraz to średnio jeden na 10-15 ocen dziennie:
Klient wybrał list priorytetowy za 5,00 zł. Zakup za 17, zł.
Klient zadowolony bo poleca i chce mu się napisać trzy słowa (tak robi tylko co trzeci).
W mojej ocenie źle są sformułowane komentarze pojawiające się po wybraniu ilości gwiazdek. W sumie 3 gwiazdki to jeszcze neutralna ocena. 4 gwiazdki, to trzeba czymś się wyróżnić. Na 5 to mało kto jest w stanie zapracować.
Klient czyta i chce oceniać. Ja to rozumem. Nie rozumiem jak można oczekiwać obiektywnej oceny przez klientów i karać sprzedawcę za utratę 1% z oceny maksymalnej.
Może ten list szedł tydzień, albo dwa. Ewidentnie brakuje oceny za szybkość i jakość transportu. Powinny być takie gwiazdki, gdzie wnerwiony Kupujący obetnie, ale nie zaliczy się to do ocen Sprzedawcy, tylko do ocen Przewoźnika. Albo zwyczajnie nigdzie nie będzie brane pod uwagę, tylko dla rozładowania nerwów spowodowanych transportem.
Ten cały system komentarzy to parodia = mówiąc inaczej to WIELKA POMYŁKA demolująca sprzedaż. No cóż allegro patrzy na to obłędnym wzrokiem i ma to głęboko w d....
system oceny jest kompletnie do bani ,można od każdego dostać po głowie ,sam dostałem od jednego asa po 3 gwiazdki jak spytałem za co usunął je i napisał negatywa ,lepiej było nie pytać
Odświeżam temat ponieważ ciągle nie ma rozwiązania na bezpodstawne odejmowanie gwiazdek za koszty wysyłki. Chciałby się podzielić treścią wiadomości, którą wysyłam kupującym, którzy bezpodstawnie zaniżają ocenę. Może komuś się przyda. W kilku przypadkach już pomogło, w kilku innych rozmowa telefoniczna. Z tego co czytam, na pomoc allegro nie ma co liczyć. Jeśli macie jakieś sugestie, nowe rozwiązania, dajcie znać.
Dzień dobry,
Zakupiła Pani na mojej aukcji przedmiot z opcją dostawy do paczkomatu. Nie skorzystała Pani z darmowej wysyłki Smart, w związku z czym należało uiścić opłatę za wysyłkę w wysokości 8,99 zł. Dokładnie taką samą kwotę zapłaciłem z własnej kieszeni na poczet In Post, ani grosza mniej - proszę zerknąć w załącznik na oficjalny cennik przewoźnika. Należy jeszcze zaznaczyć, iż po mojej stronie był również koszt opakowania. Jakby tego było mało, Allegro pobiera od sprzedających prowizję od wysyłki, jest to więc kolejny koszt który poniosłem.
W związku powyższym, zwracam się z prośbą o usunięcie oceny, którą Pani wystawiła. Oceniła Pani koszt dostawy zaledwie na 2 gwiazdki - taka nota wpływa negatywnie na statystyki sprzedażowe. Uważam, iż taka opinia jest krzywdząca, dlatego bardzo proszę o usunięcie oceny.
Będę wdzięczny za ponowne wystawienie oceny z pięcioma gwiazdkami.
Z poważaniem,
...
Często Kupujący obcina gwiazdki za termin lub upierdliwość dostawy. Skoro nie ma jak, to z kosztu. Allegro powinno udostępnić ocenianie przewoźników. Oceny za przewóz nie dotyczą przecież Sprzedawców. Taka ocena przewoźnika mogła by iść do kosza. Chodzi o danie Kupującemu możliwości rozładowania emocji i wyżycia się, jeśli z przewozem było marnie.