Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
ostatnio spotkała mnie sytuacja w której wszystkie moje konta Allegro "wyhaczyły" blokadę. Stało się tak dlatego, że algorytm(jak mniemam) powiązał prywatne konto żony(o niewysokiej ocenie sprzedaży) z moimi kontami firmowymi. Zadałem pytanie przez czat na WhatsApp oraz mailowo, ale - niestety - na WA uzyskałem odpowiedź, że muszę zadać pytanie mailowo, a na maila odpowiedzi nie uzyskałem.
Pozdrawiam
@LogistSystem Nie informujemy o szczegółach przeprowadzanych przez nas weryfikacji i nie upubliczniamy procedur. W wiadomości mailowej możesz otrzymać jedynie wyjaśnienie dlaczego Twoje konto zostało zablokowane, ale nie dowiesz się w jaki spsób odkryliśmy nieprawidłowości.
Dzień dobry,
dziękuję za odpowiedź. Nie domagam się zatem ujawnienia kulis przeprowadzonej analizy. Czy mogę jednak prosić o próbę przyjrzenia się sprawie powtórnie? Z chęcią skontaktuję się z Panią w tej sprawie(lub innym pracownikiem) poza forum.
Zapewne to samo IP, ale są także inne możliwe powiązania.
Akurat to samo IP to żaden dowód. Wystarczy że dostawca będą stosował NAT lub CGNAT i pod jednym IP może być nawet kilkudziesięciu klientów (a w skrajnych przypadkach i kilkuset).
Np w sieciach komórkowych użytkownik współdzieli IP z innymi użytkownikami tego samego BTS-a.
@LogistSystem napisał(a):
Dzień dobry,
ostatnio spotkała mnie sytuacja w której wszystkie moje konta Allegro "wyhaczyły" blokadę. Stało się tak dlatego, że algorytm(jak mniemam) powiązał prywatne konto żony(o niewysokiej ocenie sprzedaży) z moimi kontami firmowymi. Zadałem pytanie przez czat na WhatsApp oraz mailowo, ale - niestety - na WA uzyskałem odpowiedź, że muszę zadać pytanie mailowo, a na maila odpowiedzi nie uzyskałem.
Pozdrawiam
Obawiam się że to nie algorytm tylko konkretny pracownik nakłada blokady (algorytm może wyłapać jakieś powiązanie ale decyzję o blokadzie a już na pewno jej utrzymaniu podejmuje pracownik)
Domagaj się uzyskania konkretnych merytorycznych odpowiedzi.
Później składaj oficjalną reklamację
Nie każde powiązanie daje uzasadnienie nałożenia blokady,
jeśli Twoje działania nie stwarzają realnie ryzyka dla innych użytkowników to nakładanie blokady jest nieuzasadnione.
Z moich obserwacji decyzje pracowników często są bez wymaganej analizy a ich "wyjaśnienia" w najlepszym przypadku ograniczają się do podania podstawy regulaminowej a nie wyjaśnienia podstaw podjęcie decyzji tu nałożenia ograniczeń.
Brak takich informacji nie daje możliwości wyjaśniania sprawy.
Warto to zgłaszać do UOKIK (udokumentowane) Pozwoli to w przyszłości ukrócić nieprawidłowości procedur allegro.
Obecne procedury przypominają powiedzenie daj mi człowiek znajdę na niego paragraf.
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Przyznam, że UOKIK nawet nie przeszedł mi przez myśl. Zadzwonię tam dzisiaj i dowiem się czy i ew. jak mogą mi w tej kwestii pomóc.