Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Z dnia na dzień Allegro zawiesiło mi wszystkie konta, usunęli wszystkie oferty, łącznie kilka tysięcy.
Pozbawiono mnie tym samym źródła dochodu.
Dodam, że opłaty za prowadzoną sprzedaż w ciągu roku, oscylują w kwotach kilkudziesięciu tysięcy złotych rocznie.
Pracownik Allegro każe skontaktować się z kupującymi, aby docelowo przekonać klientów do usunięcia negatywnych komentarzy.
To absurd. Każdy ma prawo wyrazić własną opinie. Jak mam argumentować prośbę o usunięcie negatywów, niezadowolonym klientom, którym zwróciłem środki. Mam ich błagać i pisać "zwróciłem Pani/Panu środki, wiem że jest Pan/Pani jest niezadowolony, ale bardzo proszę o usunięcie opinii, może jakiś rabacik?"
Parodia.
Poniżej przykładowa rozmowa z klientem i wiadomość od pracownicy Allegro dotyczącą tego jak powinna wyglądać moja reakcja z informacją, że zrzuty ekranów potwierdzające prowadzone rozmowy z klientami mam wysłać po kilku dniach, nie od razu. Tym samym przez kolejne dni nie prowadząc sprzedaży i nie zarabiając.
@shop-wear Hmmm, to naprawdę jakaś patologia. Allegro może nakłaniać do takiego działania, aby nie otrzymywać negatywnych komentarzy, ale nakłaniać do działania w celu usunięcia już otrzymanych to gruba przesada i nieuczciwość.
@xyz96 tu się z Tobą zgadzam totalny skandal i patologia
Allegro domaga się działań nie objętych umową kupna sprzedaży
Przedmiotem oferty nie jest zadowolenie tylko produkt zgodny z umową
Sprzedawca działa tylko i wyłącznie w granicach prawa
teksty od allegro, że sprzedawca ma zrobić wszystko by dany kupujący był zadowolony to kpina
i plucie w twarz Sprzedawcy
a najlepsze, że oficjalny sklep allegro tego nie robi co widać po wielu komentarzach, samemu to przyznając w odpowiedziach na negatywy
"Dziękujemy za wybór naszej oferty i przepraszamy za powstałe niedogodności. Dołożymy wszelkich starań, aby nie miały one miejsca w przyszłości."
"Dziękujemy za zakup w naszym Sklepie. Przykro nam, że transakcja nie przebiegła pomyślnie. Zrobimy wszystko, aby podobna sytuacja już się nie powtórzyła."
@_HolaOla_ dlaczego stosujecie podwójne standardy - @shop-wear ma likwidować niedogodności u bieżących kupujących a wy w przyszłości?
@shop-wear pisz jak allegro do kupujących i odpisuj adminom allegro, że to przecież ich zalecany standard obsługi
jak widzę sklepowi allegro przybyło ponownie masę negatywów i ich procenty obsługi spadły do 99,1%
Tu świeży komentarz od kogoś, kto to zauważył
"mega negatyw! sprzedają produkty po terminie...prawie ROK PO TERMINIE! na tą wiadomość oboecuja poprawę i gratis czego oczywiście nie robią! żałosna firma A ich czat to jakby pisać z kosmitą Wciąż pytają o to samo i chcą te same zdjęcia...porażka. sprawa zgłoszona do allegro. nie polecam. "
Sami mówią że są to subiektywne oceny kupujących i nie mogą ingerować w nie a teraz co robią? Blokują Ci konto i pozbawiają Cie dochodu. Robią co chcą bo mogą. Ten pracownik co to zrobił to powinien być odrazu zwolniony
Na prawdę straty dla mnie są kolosalne.
Proszę zerknąć na panel jakości sprzedaży
(617 pozytywów, 6 negatywów)
Wygląda to jak jakaś manipulacja z ich strony.
@shop-wear W tej korespondencji dotyczącej blokady otrzymałeś od nas informacje, że zablokowaliśmy Twoje konto z powodu sankcji na innym koncie powiązanym. W takiej sytuacji ponownie weryfikujemy konta pod każdym aspektem, w tym wszystkich miar w jakości sprzedaży. W tej chwili Twoje konto nie spełnia pkt. 10.7. regulaminu: "Sprzedający jest zobowiązany do utrzymywania jakości sprzedaży odpowiadającej co najmniej ogólnemu poziomowi “Neutralny”".
Zaakceptowałeś regulamin przed korzystaniem z naszego serwisu, a zasady są takie same dla wszystkich Sprzedających na Allegro, bez żadnych wyjątków. Rozwiązanie, które zaproponował Ci nasz pracownik i kontakt z Kupującymi to jeden ze sposóbów na podniesienie wyników w jakości Twojej sprzedaży. Nikt nie zmusza Cię to jego wykonania. Sprawdziłam dokładnie sytuację na Twoim koncie i z tego co widzę w tej chwili największy, negatywny wpływ mają u Ciebie terminowe odpowiedzi w dyskusjach oraz terminowe odpowiedzi na pytania klientów, więc zwróć uwagę, aby zadbać o te obszary.
Nakłanianie przez pracownika Allegro do działań sprzedającego w celu usunięcia otrzymanych komentarzy negatywnych jest nieuczciwe bez względu na to, jaki one mają wpływ i na co.
Do tego wychodzi, że jedyną formą preferowaną oczywiście w domyśle przez pracownika to próba przekupienia tych, którzy wlepili negatywny komentarz, rabatami, zwrotem środków. Ewentualnie płaszczeniem się i błaganiem o litość.
@shop-wear W żadnej wiadomości w prowadzonej z nami korespondencji nie otrzymałeś informacji, że jedyną drogą do odblokowania konta jest oferowanie jakiegokolwiek rabatu, czy innej formy rekompensaty Kupującym. Za to 29.12 kilkukrotnie informowaliśmy Cię, że chcemy Ci pomóc rozwiązać tę sytuację. Nasi pracownicy poprosili Cię w wiadomościach mailowych:
„proszę o przesłanie zrzutów ekranu z widokiem prowadzonej korespondencji. Rozpatrzymy wtedy możliwość warunkowego zniesienia ograniczeń.” oraz
„Zależy nam na tym, żeby sprawy Kupujących były wyjaśnione i musimy widzieć, że Państwo zrobili wszystko, żeby dojść do porozumienia z Kupującymi, nawet jeżeli komentarze nie zostaną usunięte."
@_HolaOla_ A czy w jakiejkolwiek wiadomości Allegro napisało, aby kontaktować się z kupującymi w celu USUNIĘCIA negatywnych ocen? Nie chodzi o jedyną drogę, chodzi o tę konkretną sugestię.
@xyz96 Tak, jak widać na powyżyszm zrzucie wskazaliśmy, że kontakt z Kupującymi, wyjaśnienie sytuacji i prośba o usunięcie komentarza może pomóc w poprawie statystyk w jakości sprzedaży.
@_HolaOla_ No i wszystko jasne. Nic dodać, nic ująć. Jednak dodam: Ręce i nogi się uginają.
Konto które było zawieszone: wojciech_tg zostało odblokowane. Kontakt z kupującymi został nawiązany.
Oczywiście w absurdalny sposób sprawa została rozwiązana.
Mianowicie; klientka zakupiła przebranie karnawałowe. Nie była zadowolona. Wlepiła negatywny komentarz w marcu. Odesłałem jej dzisiaj środki. Zgodziła się na usunięcie komentarza, przebranie sobie zostawiła. I teraz już jest dla Was ok? Czy dalej coś nie gra?
Jak współmierne jest nałożenie takich sankcji na konto do rzeszy pozytywnych komentarzy.
Jak wymierne jest dla Was blokowanie mi konta i utrata kilku tysięcy złotych, które miesięcznie Wam płace za prowizję od sprzedaży?
Mianowicie; klientka zakupiła przebranie karnawałowe. Nie była zadowolona. Wlepiła negatywny komentarz w marcu. Odesłałem jej dzisiaj środki. Zgodziła się na usunięcie komentarza, przebranie sobie zostawiła. I teraz już jest dla Was ok? Czy dalej coś nie gra?
No właśnie. Allegro nie widzi niczego złego w tym, że kupujący zostaje przekupiony w celu usunięcia negatywnej oceny.
@shop-wear Ależ to jest bardzo OK, właśnie Allegro otwiera nowe źródło dochodów dla cwaniaczków i kombinatorów. Gdybym był menelem z radością wystawiłbym kilka negatywów, na pewno parę setek bym na tym zyskał.
Chcieliście dobrej zmiany ? No to macie 😨
Ciekawe czy dla Dobrej Zmiany nastąpi w przyszłości repolonizacja Allegro? Przecież to kapitał zagraniczny, a co najmniej 28% spoza unii (UK).
ps. opisywanie tutaj takich problemów jest prawie bez sensu, jedynie może ostrzegać innych sprzedających. Tutejsi moderatorzy nie mają żadnego wpływu na politykę zarządu.
Oczywiście w tym wątku (niewygodnym dla Allegro) usunięto mi rozwiązanie problemu, choć jego autor uznał mój post za rozwiązanie i post ten dokładnie obrazował nieuczciwe poczynania Allegro. Treść posta:
Hmmm, to naprawdę jakaś patologia. Allegro może nakłaniać do takiego działania, aby nie otrzymywać negatywnych komentarzy, ale nakłaniać do działania w celu usunięcia już otrzymanych to gruba przesada i nieuczciwość.
Dokładnie, było i znikneło.