Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Szanowni, nie wiem jak wy, ale w ciągu 17 lat pierwszy raz otrzymałem zawieszenia konta z tytułu 2.10 regulaminu. Nie ma ani innej informacji, kto kogo udostępniał, czy ja ..., nie wiem, jakaś czarna magia, nie lubię jak robią, a potem piszą. Przede wszystkim, napisałem do nich, żeby mi przedstawili szczegółów. W moim mniemaniu, Allegro , przede wszystkim powinien poinformować, że.. załóżmy "w dniu ... Pan udostępniał swoje konto użytkownika X, albo ktoś mnie udostępniał itd itd. A tu, nie z gruszki i pietruszki dostaje mail, że zablokowaliśmy i tyle. Ja nie jestem świeżym użytkownikiem, żeby w ten sposób traktować. Chyba należało by pisać informacyjnie raz, czy tam dwa razy, a potem ktoś komuś zablokować.. Może nie pisze jasno wyraźnie, bo jestem wkurzony. Ja pytam co dalej, kto komu ma mieć wyjaśnione i kiedy ta nieporozumienia się skończy?
Pozdrawiam
@armhaj allegro potrafią czasami powiązać konta, które się logowały z tego samego wifi
Tylko bezpośredni kontakt z bezpieka allegro gwarantuje Ci rzetelne wyjaśnienie sprawy i możliwe, że odblokowanie konta.
Czyli napisz i czekaj na odpowiedź.
wiesz, napisałem do nich o czekam. Wiesz, to jest denerwujące. Kiedyś , pamiętam, że czegoś kupiłem dla domowników i podałem jednego członka rodziny jako odbiorca i nic się nie stało.
Tylko tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f... od jakiegoś czasu moderatorzy się nie wypowiadają.
tu już napisałem, dzięki
odnawiam wątek, czy są jakieś moderatorze tutaj? W dalszym ciągu nie mam odpowiedzi.
Nie życzę sobie, żeby zostać zawieszony przez jakieś nieporozumienia.
@armhaj moderatorzy forum za bardzo Ci nie pomogą to nie ten dział. Niektórzy czekają po kilkanaście dni na odblokowanie. Zapytania rozpatrywane są w kolejności wpłynięcia zgłoszenia.
Coś się dzieję z tym Allegro, od 16 lat pierwszy raz spotkałem czymś takim. Niestety czekam 22 dni, a sprawę nie mogą rozwiązać. Napisałem kilka razy, nawet podałem, że pracownik allegro nie miał prawa, żeby bez jakiekolwiek informacji, gdyby nawet złamał regulaminu, to powinni dać ostrzeżenie, czy tam podobnie, nawet do tego nie dopuściłem, a ten wziął i zablokował tłumacząc, że podejrzewają, że ktoś korzysta z mojego konta. To jakąś paranoja. Próbowałem przekazać, że jak któryś domowników korzysta z tego samego komputera, czy routera, bądź jak zamawiam osobiście dla domowników, to podaję adresu i osobę , która będzie otrzymywał paczkę. A tu nić, zasłania się ten pracownik z regulaminem i przekazuje, że było i koniec! Złożyłem reklamacje na czynność tego pracownika, że nie może tak być, że bez jakiekolwiek ostrzeżenia wziąć i zablokować.. Bo co, chciał się wykazać się, niby z czym, błędem? Tylko pytanie za co, ludzie?
Dopiero na kolejnego maila, ktoś odezwał się i przekazał, że to prawda, że pracownik Allegro nie uprzedził, czy bądź jakieś alert itp i wziął i zablokował, co nie musiał tego zrobić. Więc, prawdopodobnie może tak być, że moje konto zostanie odblokowane, ale niestety nie został. Może im głupio, że nie maja dowodów i pracują na zasadzie przypuszczeniem?
Szanowni,
sprawa została rozwiązana i zamykam temat. Dziękuję wszystkim uczestnikom.
Pozdrawiam