anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zawieszona możliwość wystawiania nowych aukcji

sklep-ppoz
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Jakiś czas temu sprzedaliśmy przedmiot, który zawiera szklaną szybkę. Szybka ta pękła w dostawie (to się czasem zdarza). Klient założył spór na Allegro. Zgodziliśmy się na wymianę produktu - poprosiliśmy kupującego o darmowy zwrot z opcją smart , w zamian mieliśmy dosłać nowy produkt. Klient nie chciał tego zrobić, awanturując się przez telefon. Allegro wydało ostrzeżenie. Postanowiliśmy więc wysłać klientowi produkt bez odzyskiwania tego ze stłuczoną szybką (którą łatwo się wymienia ) co zrobiliśmy natychmiast własnym kurierem. Klient w tym czasie wystąpił o zwrot pieniędzy z programu ochrony kupujących. Allegro nałożyło wtedy na nas ograniczenie sprzedaży. Poprosiliśmy klienta o zamknięcie dyskusji co od razu uczynił (bo przecież miał 2 produkty i zwrócone pieniądze).. Allegro nadal nas nie odblokowało i nie odpisali na naszą wiadomość o tej sytuacji.

Co powinniśmy teraz zrobić w takiej sytuacji, czy klient nie powinien zapłacić za ten towar ? Czy Allegro w takich sytuacjach nie może stanąć po stronie sprzedających? Czemu Allegro wspiera tylko kupujących, ślepo wspiera i dla kupujących zrobi wszystko podczas gdy sprzedający musi się prosić i czekać aż ktoś łaskawie do tej sytuacji przysiądzie. 

Forum to moja ostatnia możliwość zgłoszenia tej sprawy i proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

kostas11
#21 Demiurg#

@sklep-ppoz po pierwsze coś namieszaliście że poszło protect po drugie napisz w dyskusji że wyłudził kasę i towar 🙂

W razie gdy Kupujący otrzymał świadczenie nienależne bądź Sprzedający naprawił powstałą szkodę, Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego, nie później niż w terminie 7 dni, zwrotu otrzymanej od Spółki rekompensaty na rachunek o numerze PL - 63 1140 1124 0000 5165 0800 1010 CZ - IBAN: CZ4926000000002554730100, kod SWIFT: CITICZPX.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

sklep-ppoz
#8 Zapaleniec#

Jeśli namieszaniem jest zgoda na zwrot uszkodzonego produktu (protokół szkody nie był spisany) oraz wysłuchiwanie krzyków to fakt przyznajemy się 🙂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Masz zamknięta dyskusję, masz uregulowane płatności i nie chcą odblokować ?

oznacz moderatorów

sklep-ppoz
#8 Zapaleniec#

Dokładnie tak, klient zamknął spór, ma 2 produkty i pieniądze . Klient ma wszystko 🙂

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

A nie wystawił negatywna który obniżył jakośc konta?

oznacz moderatorów

sklep-ppoz
#8 Zapaleniec#

jakość konta mam dobrą. Komentarze 99,3%

oznacz moderatorów