Zawieszone konto

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Chciałabym prosić o pomoc czy jest szansa na przyspieszenie sprawy blokady.
Odpisałam natychmiast na e-maila do działu bezpieczeństwa wczoraj ale mam czekać do kolejnego dnia roboczego , czy jest szansa na przyspieszenie tematu czy tylko pozostaje oczekiwać na odpowiedź ? 😞
Wszystko zostało zrobione o co Allegro mnie poprosiło ale czytając niektóre wpisy na temat zawieszeń obawiam się czy da się szybko to wyjaśnić.
Zawiesiliśmy Twoje konto ze względów bezpieczeństwa. Musimy się upewnić, że korzysta z niego uprawniona osoba i ma ona możliwość dokończenia transakcji.
Co to dla Ciebie oznacza
Usunęliśmy wszystkie wystawione oferty i anulowaliśmy oferty kupna złożone w licytacjach. Nałożyliśmy również czasowe opóźnienie wypłaty środków z Allegro Finanse na czas weryfikacji konta (Regulamin Allegro załącznik 7a, art. 2.2.).
Co należy zrobić
Prosimy Cię o potwierdzenie Twojej tożsamości oraz możliwości pozytywnej finalizacji transakcji. W tym celu prześlij nam:
- kolorowe zdjęcia (nie skany) obu stron Twojego dokumentu tożsamości,
- zdjęcie towaru wystawionego na sprzedaż wraz z umieszczonym obok niego Twoim dokumentem tożsamości i/lub
- zdjęcia dokumentów, które potwierdzą, że zawarte przez Ciebie transakcje zostaną zakończone pozytywnie. Dokumentami takimi mogą być umowy z dostawcami, faktury zakupu towaru, zrzuty ekranu potwierdzające posiadanie konta zakupowego w hurtowniach, w których zamawiasz oferowany towar.
Uzupełnij wszystkie numery śledzenia przesyłek w zakładce Zamówienia, jeśli nie zostały one dotąd wprowadzone (art. 10.5 Regulaminu Allegro).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tylko dział bezpieczeństwa może Ci odblokować konto, a czy to dziś zrobią!🤔

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
jestem nowym sprzedawcą Allegro od 2 tygodni czy ma to związek i czy jest to standardowa procedura?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BATHDECO Jest to procedura, która ma zapewnić bezpieczeństwo transakcji na Allegro. Dziękujemy za przesłane dokumenty - sprawy są rozpatrywane zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Poproszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości, z pewnością otrzymasz odpowiedź. 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ok dziękuje za szybką odpwiedź , czekam 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź ?
Pytam ponieważ blokada nastąpiła w piątek o 17:54 i od tej pory czekam na weryfikację.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BATHDECO muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość. W odpowiedzi w sprawie nr 25300556 Dział bezpieczeństwa, odpisał że dołoży wszelkich starań, aby dzisiaj (w ciągu najbliższego dnia roboczego) zgłoszenie zostało rozpatrzone. Poprosiłam w Twoim imieniu o informację w tej sprawie, mam nadzieję, że niedługo otrzymasz odpowiedź.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dostałam prośbę o przesłanie jeszcze jednego dokumentu i niestety też wiadomość że potrwa to kolejny dzień , czy jest szansa sprawę przyspieszyć ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Odpowiedź jest tylko jedna, tylko DB Ci odblokuje, tak to działa.🤔

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
to akurat rozumiem natomiast jak to czasowo zazwyczaj wychodzi ?