Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie. Sprzedaję online od lat, ale to jest według mnie coś, co chyba systemy nie powinny dopuścić do powstania, tj. zdublowania u dwóch osób numerów przesyłki?
Miałem dzisiaj problem z nadaniem przesyłki DPD, no cóż, bywa, ale udało się w aplikacji DPD w ich automacie paczkowym. Przyglądam się teraz do trackingu tej przesyłki, a ona ma dwa nadania, jedno wczoraj w Warszawie, a moje w Łodzi. Co do murwy? 🙂
Udostępnię Wam nawet link - https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?typ=1&p1=1000792169974U - nieźle się coś spierpapierzyło w komunikacji Allegro <--> DPD.
Próbowałem dziś rano nadać przesyłkę w Żabce po drodze do Łodzi i się za "chiny" nie dało, byłem zdziwiony, ale podjąłem próbę w automacie paczkowym DPD już w Łodzi i się udało. Stąd uważam, że to problem numeru przesyłki DPD, a nie błędnie prezentowanego trackingu.
PL63220 to Żabka w Warszawie, a PL84404 to automat paczkowy, w którym dziś nadałem przesyłkę z aplikacją.
Jak zawołać wszystkich moderatorów? Albo tych pomocnych?
Numer zgłoszenia w Allegro to: "43623948" ref:!00D240aE05.!500Ti0DboUd:ref
@good3dprint_pl przepraszam, że czekałeś na odpowiedź!
Sprawdziłam, że wyjaśniliśmy to już w odpowiedzi na zgłoszenie nr 43623948, a problem zgłosiliśmy przewoźnikowi.