anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zgłoszenie braku w dostawie

Mpzalewska
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry! Proszę o pomoc, klient dokonał zakupu 02.12, po 10 dniach zgłosił, że brakuje mu pewnego elementu. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie przesłał zdjęć rozpakowanego towaru, który już przez ten krótki czas został znacząco zużyty. Czy w tej sytuacji przysługuje mu prawo do żądania dosłania teoretycznie  brakującego elementu? Dodam, że bez tego elementu, którego mu podobno brakuje nie udałoby mu się korzystać z zakupionego przedmiotu. 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

LEW433
#21 Demiurg#

@Mpzalewska Składa reklamację a Ty ją rozpatrujesz i uznajesz albo nie, sam podejmujesz decyzję a masz na nią 14dni od daty jej złożenia.

oznacz moderatorów