Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam pewien problem. Kupująca złożyła u nas 2 zamówienia dzień pod dniu, ale żadnego nie opłaciła. Po około 24h, status zamówień zmienił się na anulowane, pieniędzy nie mogliśmy zwrócić ponieważ nawet ich nie dostaliśmy. Po paru dniach Pani założyła 2 dyskusje, że nie otrzymała towaru, wytłumaczyliśmy jej, że u nas zamówienia są anulowane i pieniądze nawet nie przyszły na nasze konto, jako dowód załączyliśmy screena z panelu, Pani stwierdziła, że pieniądze z konta jej zabrało. Poleciliśmy jej kontakt z bankiem, kupująca podziękowała i zakończyła dyskusje. Nagle po dwóch tygodniach dostajemy powiadomienie, że Pani złożyła wniosek w programie ochrony kupujących na oba zamówienia. Co w takiej sytuacji mamy zrobić? Przejmować się i pisać do Pani czy raczej skontaktować się z Allegro, a może zignorować skoro nie ma w tym naszej winy.
Pozdrawiam
@Mapark Złóż reklamacje do Allegro, oni mają wszystko jak na tacy i wiedzą, czy zapłaciła czy nie 😉
@Mapark Moim zdaniem nic nie musicie robić. Wniosek prawdopodobnie zostanie odrzucony, ponieważ kupująca musiałaby mieć zrealizowaną płatność przez Allegro Finanse lub posiadać dowód wpłaty na Wasze konto bankowe.
Chyba że ma taki dowód.
@Mapark ja bym napisal do allegro . Podał numery zamówien oraz przyczyne ich nie zrealizowania. To proste pismo i nie zajmie Ci dużo czasu a allegro bedzie znało Twoje stanowisko przed ewentualna wyplatą.
Raczej do żadnej wypłaty z POK nie diojdzie ale jesli gdzieś ktos sie pomyli i wypłaci wówczas bedziewsz miał to bużo trudniej odkręcic.
@Mapark Jeżeli jest tak jak piszesz to jest absurd programu POK niby nic nie było a jednak można złożyć wniosek. Podejrzewam że i negatyw może Ci wpaść i też będziesz musiał się fatygować pisząc do Allegro o usunięcie. Bo klientka tylko ma anulowaną płatność a nie zamówienie.