Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry ,
Kupujący zgłosił mi uszkodzenie kurtki .Stwierdził ,że obejrzał przedmiot po otrzymaniu i żadnych wad nie stwierdził , dopiero na drugi dzień w samochodzie zauważył dziurke na rękawie . Klient zgłasza to jako reklamacje i rząda wymiany na nowy przedmiot .
Czy ktoś zna podastawę prawną na jakiem mogę odpowiedziec kupującemu ?
Z góry dziękuje za pomoc
pozdrawiam,
Paweł
Jaką podstawę prawną, zgłasza reklamację a ty musisz ją rozpatrzyć, możesz zażądać odesłania kurtki albo rozpatrzyć bez odesłania, możesz uznać albo nie jak masz podstawy, masz na to 14dni kalendarzowych. Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji, więc co chcesz wiedzieć? jak go wysłać na d....o.
Kodeks Cywilny lub Ustawa Konsumencka.
Poza tym na forum jest sporo wątków na temat reklamacji.