Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Klient zgłosił zwrot towaru (towar jeszcze nie wysłany do klienta), ale jednak zmienił zdanie i chce zrealizować zamówienie.
Czy mogę zrealizować to zamówienie mimo, że jest zgłoszony zwrot?
@banerylogo_pl możesz wysłać , ale lepiej będzie dla Was jak dokona zakupu ponownie .
Dziękuję. Nie znalazłam nigdzie w regulaminie informacji co w takim przypadku.
Ale myślę, że jak towar wyjdzie i wpłata nie zostanie odesłana (zgodnie z wolą obu stron) - to transakcja pozostaje w mocy.
Lepiej jakby ponownie zakupił, zrobił zwrot a wówczas nie ma tego już w opcjach i może (oby nie) wyniknąć dyskusja.
@banerylogo_pl no niby tak ... ale
1. Ważne dla Ciebie - po odstąpieniu od umowy nie będzie figurował zwrot środków co ma może niewielki wpływ na jakość .
2. ważne dla klienta - czas na ew, zwrot już się liczy , a drugi raz nie będzie miał dostępnego formularza zwrotu .
@banerylogo_pl Zwróć klientowi wpłatę i poproś o ponowny zakup. Tak będzie dla Ciebie najlepiej.