anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zgłoszenie zwrotu przez kupującego/brak odesłania towaru/zwrot wpłaty

kotzpsem
#8 Zapaleniec#

Drogie Panie i Panowie.

Zwracam się do Was z prośbą o odpowiedź jak prawidłowo postępować w następujących sytuacjach jako sprzedawca, gdyż jest ich coraz więcej:

-klient po otrzymaniu przesyłki w terminie 14 dni zgłasza zwrot części lub całego zamówienia

- mija miesiąc lub dwa od zgłoszenia zwrotu i nadal przesyłka zwrotna nie została nadana

Czy zgodnie z prawem mogę wstrzymać się z zwrotem kwoty za zamówienie do momentu nadania/otrzymania przesyłki, czy też muszę zwrócić pieniądze w terminie 14 dni od zgłoszenia zwrotu, pomimo iż klient nie nadał paczki.

Jeśli mam zwrócić kwotę w powyższym terminie, to jak postępować w sytuacji gdy zwrot nie zostanie nadany?

 

Kto pokryje koszty towaru w takim przypadku? 

Czy po upływie np. 30 dni od zgłoszenia, wybieracie "odmowa zwrotu środków" podając w uzasadnieniu brak zwrotu towaru w terminie", czy też pozostawiacie te zgłoszenia bez podjęcia decyzji.

oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0