Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, czy klient ma prawo po 3 tygodniach od transakcji zwrócić towar argumentując niezgodność przedmiotu z opisem? Czy jeżeli zgodzę się na zwrot allegro zwróci mi prowizję? Czy w przypadku braku zgody na zwrot klient może wystawić negatywny komentarz?
@rowery_kokkedal Podaj dokładnie daty. Ma czas na zapoznanie się z towarem i zdecydowaniu o jego zachowaniu lub zwrocie 14 dni od dnia jego otrzymania jako konsument, jak była sprzedaż? Potem może składać tylko reklamacje gdy się ujawni jakaś wada ukryta lub urządzenie się zepsuje
Zakup 24 luty, dostawa 27 luty, zwrot 15 marca. Osoba fizyczna.
Jestem w stanie przyjąć zwrot ,niemniej chciałbym mieć pewność, że allegro zwróci prowizję.
rowery_kokkedal może być problem ze zwrotem prowizji jeśli masz słabą jakość , a klient oznaczy przy zwrocie powód ,, niezgodność z opisem ,,
@rowery_kokkedal 15 marca to ostateczny termin dla dozwolonego zwrotu (odstąpienia) towaru bez podania przyczyny przy zakupie konsumenckim. Jednak niezgodność z opisem to powinna być reklamacja i wymiana na zgodny z opisem a nie zwrot towaru, czyli odstąpienie konsumenckie bez podania przyczyny.
Sprzedając prywatnie nie musisz się zgadzać na zwrot o ile jesteś w stanie wymienić na taki zgodny z opisem.
Allegro z tego co mi wiadomo, zwraca prowizje jak do nich napiszesz a zwrot dokonany przez allegro, chyba na allegrolokalnie czegoś tam nie zwracają.
@rowery_kokkedal to jest reklamacja i ma na to 2 lata 😞 to że skorzystał z opcji zwrot to raczej nie wiedza kupujących i wprowadzanie w błąd 😞 w tym przypadku możesz nie dostać zwrotu prowizji a negatywa a owszem, bez różnicy czy przyjmiesz czy nie 🙂
@rowery_kokkedal Tak, ma prawo. To nie jest zwrot bez podania przyczyny. Twoja zgoda nie ma tu nic do rzeczy. Jeżeli zgłoszenie wad lub niezgodności jest zasadne, należy się klientowi zwrot całej wpłaty + zwrot kosztu odesłania. A czy Allegro zwróci prowizję? Złóż wniosek i poczekaj na odpowiedź.
Dziękuję za odp.