Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak rozwiązać sprawę z inpostem na problem z odbiorem przesyłek (zlecenie odbioru) ? Generuję je w ustalonym regulaminowo terminie - do godziny 13, a zwykle dostaję telefon od kuriera, że nie będzie już wracał tą trasą i czy może odebrać paczki na następny dzień. Nie chcę nikomu robić pod górkę, ale denerwuje mnie to niesamowicie. Często jest tak, że idę kurierowi na rękę i jadę 15 km żeby stawić się na jego trasie powrotnej i przekazuję mu np. 60 paczek. Sytuacja ma miejsce prawie codziennie.
dzięki, poczekam, zobaczymy 🙂
@JubyRz wyprzedzę wypowiedź Inpost . Możesz złożyć skargę tu -https://inpost.pl/reklamacja
a jak się nie dogadasz z kurierem to cienko będzie ... niestety .
@JubyRz Zapytaj kuriera wprost, o której godzinie najpóźniej może od Ciebie odebrać przesyłki i się dogadajcie 🙂 Na tej podstawie sobie będzie mógł zaplanować trasę, żeby np. od Ciebie odbierać na samym końcu. U nas, mimo że godzina graniczna to 14:00 (a wcześniej 15:00), kurier odbiera nam przesyłki chwilkę po 14:00. Ale on już wie, że wcześniej nie ma po co przyjeżdżać 🙂
Kurierzy to też ludzie, da się dogadać 🙂
@JubyRz
Prosimy o kontakt na pomoc@inpost.pl z dokładnym opisem sprawy, podaniem danych kontaktowych oraz takich informacji jak: pełny adres odbioru, przykładowe numery zleceń niezrealizowanych w terminie, przykładowe numery nieodebranych w terminie paczek.
Zweryfikujemy sytuację i podejmiemy kontakt z oddziałem, w celu poprawnego realizowania odbiorów.
@InPostnie ma zleceń niezrealizowanych w terminie, bo jadę sam na trasę kuriera i przekazuję paczki. Dzisiaj jestem umówiony około 16:30-17. Sprawa jak wyżej jest opisana w całości. Mogę podać ewentualnie numery zleceń w wysłanym mailu, ewentualnie zapisy z kamery monitoringu, że nikogo o tej godzinie nie było