anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana godziny wysyłka dziś

lewgorzkowski
#11 Animator#

Czy jak zmieniłem dziś godzinę na 13:00 (wysyłka tego samego dnia) to dzisiejsze zamówienia łapią się do statystyk?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@lewgorzkowski Oceny na dany dzień są liczone na stan z dnia poprzedniego, więc jutro będziesz miał statystyki zamówień z dzisiaj z nową godziną.

Warto dodać, że zmiana godziny będzie widoczna dopiero po jakimś czasie (od parunastu minut do godziny) i dopiero od momentu, kiedy stanie się widoczna w ofercie, to zamówienia będą liczone względem tej nowej godziny. 

oznacz moderatorów

lewgorzkowski
#11 Animator#

ok, ale chodzi o to, że w tym momencie nie mam widocznej, bo spadł mi procent poniżej 95 no i żeby to nadrobić to pytanie czy jutro zliczy mi z to z tą późniejszą godziną i też w wypadku gdy ją edytowałem, najpierw 10:00, 12:00 itd

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@lewgorzkowski Jest już po 13:00, zatem w ofertach i tak nie będzie widać informacji o wysyłce tego samego dnia. 

oznacz moderatorów

lewgorzkowski
#11 Animator#

... powtarzam, obecnie klientom nie wyświetla się ta informacja ponieważ spadł mi procent, żeby się ta godzina wyświetlała... Moim celem jest nadrobienie tego procentu, żeby ta informacja wyświetlała się w poniedziałek. Jak to osiągnąć? Wysyłając dużo paczek z deklarowaną godziną w ustawieniach. Przecież jeśli nigdy nie korzystało się z tej opcji to też na początku się klientom nie wyświetla. Pytanie dotyczy tych godzin, czy system to "łapie", teraz mam do 14 i czy zaliczy te paczki jak zmienie teraz na 15 i dziś to wyślę?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@lewgorzkowski Informację o wysyłce tego samego dnia wyświetlamy tylko wtedy, gdy pozytywnie zweryfikujemy, że rzeczywiście wysyłasz przesyłki zgodnie z deklaracją, tj. wysyła tego samego dnia minimum 95% zamówień, które kupujący złożyli i opłacili do godziny podanej w zakładce Wysyłka tego samego dnia.

Abyśmy mogli to zweryfikować, musisz mieć co najmniej 10 wysyłek z deklaracją czasu wysyłki tego samego dnia, w ciągu ostatnich 30 dni.

WAŻNE: Bierzemy pod uwagę tylko dane z zakładki Wysyłka tego samego dnia, a nie Wysyłka w terminie. To dwie różne zakładki.

oznacz moderatorów

lewgorzkowski
#11 Animator#

to dalej nie jest odpowiedź na moje pytanie...

"Pytanie dotyczy tych godzin, czy system to "łapie", teraz mam do 14 i czy zaliczy te paczki jak zmienie teraz na 15 i dziś to wyślę?"

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@lewgorzkowski Odpowiedź masz w pierwszej wiadomości. Trudno powiedzieć, jak długo system będzie przetwarzał zmienione dane — to może być od kilku minut do godziny. I dopiero od tego momentu zamówienia będą liczone względem nowej godziny. 

oznacz moderatorów