Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jak zmieniłem dziś godzinę na 13:00 (wysyłka tego samego dnia) to dzisiejsze zamówienia łapią się do statystyk?
@lewgorzkowski Oceny na dany dzień są liczone na stan z dnia poprzedniego, więc jutro będziesz miał statystyki zamówień z dzisiaj z nową godziną.
Warto dodać, że zmiana godziny będzie widoczna dopiero po jakimś czasie (od parunastu minut do godziny) i dopiero od momentu, kiedy stanie się widoczna w ofercie, to zamówienia będą liczone względem tej nowej godziny.
ok, ale chodzi o to, że w tym momencie nie mam widocznej, bo spadł mi procent poniżej 95 no i żeby to nadrobić to pytanie czy jutro zliczy mi z to z tą późniejszą godziną i też w wypadku gdy ją edytowałem, najpierw 10:00, 12:00 itd
@lewgorzkowski Jest już po 13:00, zatem w ofertach i tak nie będzie widać informacji o wysyłce tego samego dnia.
... powtarzam, obecnie klientom nie wyświetla się ta informacja ponieważ spadł mi procent, żeby się ta godzina wyświetlała... Moim celem jest nadrobienie tego procentu, żeby ta informacja wyświetlała się w poniedziałek. Jak to osiągnąć? Wysyłając dużo paczek z deklarowaną godziną w ustawieniach. Przecież jeśli nigdy nie korzystało się z tej opcji to też na początku się klientom nie wyświetla. Pytanie dotyczy tych godzin, czy system to "łapie", teraz mam do 14 i czy zaliczy te paczki jak zmienie teraz na 15 i dziś to wyślę?
@lewgorzkowski Informację o wysyłce tego samego dnia wyświetlamy tylko wtedy, gdy pozytywnie zweryfikujemy, że rzeczywiście wysyłasz przesyłki zgodnie z deklaracją, tj. wysyła tego samego dnia minimum 95% zamówień, które kupujący złożyli i opłacili do godziny podanej w zakładce Wysyłka tego samego dnia.
Abyśmy mogli to zweryfikować, musisz mieć co najmniej 10 wysyłek z deklaracją czasu wysyłki tego samego dnia, w ciągu ostatnich 30 dni.
WAŻNE: Bierzemy pod uwagę tylko dane z zakładki Wysyłka tego samego dnia, a nie Wysyłka w terminie. To dwie różne zakładki.
to dalej nie jest odpowiedź na moje pytanie...
"Pytanie dotyczy tych godzin, czy system to "łapie", teraz mam do 14 i czy zaliczy te paczki jak zmienie teraz na 15 i dziś to wyślę?"
@lewgorzkowski Odpowiedź masz w pierwszej wiadomości. Trudno powiedzieć, jak długo system będzie przetwarzał zmienione dane — to może być od kilku minut do godziny. I dopiero od tego momentu zamówienia będą liczone względem nowej godziny.