anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiany w panelu Dyskusji

myslenie-szkodzi
#12 Orędownik#

Zgłaszam propozycję zmian w panelu dyskusji - obecnie jest tylko możliwość filtrowania po "w toku", "nierozwiązane", "rozwiązane" i "z nieodczytanymi wiadomościami"

 

U nas obsługą dyskusji na kilku kontach zajmuje się kilka osób. Przydałaby się możliwość dołączania krótkich notatek (niewidocznych dla klienta) na temat danej sprawy. Np. "czekamy na dane do przelewu", "czekamy na powrót paczki do naszej firmy", "Kasia zna sprawę", "Umówiona rozmowa tel. po godzinie 13". 

Przydałoby się też widzieć, kto ostatni wypowiedział się w danej dyskusji. Nawet nie treść, ale kto - jeśli my, to spoko, ktoś ogarnia już sprawę. Jeśli klient lub allegro - trzeba do dyskusji zajrzeć i sprawdzić. 

Może dla jednoosobowych działalności to wszystko jedno, ale w gorących okresach przydałoby się coś, co usprawni zarządzanie tymi dyskusjami. 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@myslenie-szkodzi wszystkie Twoje propozycje są oryginalne i warte rozważenia, dlatego bardzo dziękuję za pomysły. Przekazałam je już do właściwego zespołu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów