Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgłaszam propozycję zmian w panelu dyskusji - obecnie jest tylko możliwość filtrowania po "w toku", "nierozwiązane", "rozwiązane" i "z nieodczytanymi wiadomościami"
U nas obsługą dyskusji na kilku kontach zajmuje się kilka osób. Przydałaby się możliwość dołączania krótkich notatek (niewidocznych dla klienta) na temat danej sprawy. Np. "czekamy na dane do przelewu", "czekamy na powrót paczki do naszej firmy", "Kasia zna sprawę", "Umówiona rozmowa tel. po godzinie 13".
Przydałoby się też widzieć, kto ostatni wypowiedział się w danej dyskusji. Nawet nie treść, ale kto - jeśli my, to spoko, ktoś ogarnia już sprawę. Jeśli klient lub allegro - trzeba do dyskusji zajrzeć i sprawdzić.
Może dla jednoosobowych działalności to wszystko jedno, ale w gorących okresach przydałoby się coś, co usprawni zarządzanie tymi dyskusjami.
@myslenie-szkodzi wszystkie Twoje propozycje są oryginalne i warte rozważenia, dlatego bardzo dziękuję za pomysły. Przekazałam je już do właściwego zespołu.