anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiany w panelu Jakość mojej sprzedaży i nowa zakładka: Skuteczność wysyłki

Idź do rozwiązania
gm-expert
#7 Wielbiciel#

Witam.

Jak w temacie "Zmiany w panelu Jakość mojej sprzedaży i nowa zakładka: Skuteczność wysyłki"

Wszystko super, tylko dlaczego listy przewozowe mam nadane w 100% w terminie, ale przesyłki już rzekomo nie?

Dlaczego skoro nie korzystam z furgonetka.pl tylko z sellplex.pl ponieważ jest tańszy to ma się to odbić na jakości mojej sprzedaży, skoro wszystkie przesyłki dostarczane są w terminie?

Może specjaliści Allegro wprowadzą jakieś rozwiązanie, by nie było to krzywdzące dla sprzedających?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
DarkStoorM
#16 Inspirator#

Bo trzeba poczekać aż zmienią sposób wyliczeń. Kurier zabierze paczki godzinę po terminie 24H i lecą procenty. Ja ma 91% listów, 89% przesyłek w terminie mimo, że wychodzą następnego dnia. Przynajmniej po zmianach do końca dnia będzie oczekiwanie na status, czyli 24H + czas do końca dnia 

\ 😄 /

oznacz moderatorów
gm-expert
#7 Wielbiciel#

Niestety tak to nie działa...

Wszystkie przesyłki kurierskie mam ze statusem jak by w ogóle nie były nadane.

oznacz moderatorów
DarkStoorM
#16 Inspirator#

Ha, faktycznie, też mam zamówienia z uzupełnionym numerem, a w raporcie przy niektórych jest BRAK i nie ma listu. To ciekawe 🤔

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

DarkStoorM CODZIENNIE O 12:00 ZMIENIAM CZAS WYSYŁKI Z 24H NA 2 DNI . PO NADANIU OK 16:00 ROBIĘ ABAROT . PROCES TRWA KILKA MINUT , ALE DZIAŁA .

oznacz moderatorów
gm-expert
#7 Wielbiciel#

Zsynchronizowaliśmy Sellplex z Allegro i może będzie ok

oznacz moderatorów