Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś wie jaka jest ścieżka zwrotu $ za zniszczoną paczkę z inpost?
Macie dużo zniszczeń w transporcie >?>
@pan_syrop to są sporadyczne przypadki, i raczej nie do udowodnienia że zrobił to inpost.
Osobiście nie miałem takiego przypadku. Jeszcze.
Szkoda bo w fedex miałem ubezpieczenie i pokrywali każdą uszkodzona paczkę .
Allegro powinno pomyśleć nad zmuszeniem przewoźników do ubezpieczenia każdej wysłanej paczki.
To by wpływało na pozytywny wizerunek allegro.
@pan_syrop to fakt. Dawny Opek, a później FedeX, nigdy nie robili problemów gdy paczka miała wartość taką, która mieściła się w ramach ubezpieczenia standardowego. Zawsze wypłacali bez problemu kasę za uszkodzenia. Problem był tylko gdy paczka była o większej wartości. Mi niestety nie wypłacili kiedyś za paczkę o wartości 1000zł, którą zniszczyli...
@pulkownik66 mi jedną paczkę wgnietli prawie do połowy, więc wiadomo, że to zrobili w transporcie, tym bardziej, że klient od razu zareagował. O odszkodowaniu mogłem sobie pomarzyć...
@pan_syrop niestety @InPost umywa rączki i wypisuje głupoty w decyzjach reklamacyjnych. Nawet jak paczka ma naklejki ostrożnie szkło, to odpisują, że oni takiej usługi nie mają i to wina nadawcy, że źle zabezpieczył przesyłkę 😄 Najlepsze, że to samo piszą, mimo, iż paczki są zabezpieczane wedle ich wytycznych, czyli kartonik, folie bąbelkowe albo styropiany, a do tego naklejki ostrzegawcze. Pod względem rozpatrywania reklamacji to chyba największy syf jaki jest wśród przewoźników. Oni sami sobie zaprzeczają, pisząc nawet co innego niż było w protokołach szkody.
ktoś z was ma pomysł jak skutecznie nacisnąć na przewoźnika żeby oddał za zniszczony produkt ?
Szczytem jest to że jeszcze naliczają koszt zwrotu zniszczonej paczki 😞
@pan_syrop jeśli nie masz protokołu szkody przy odbiorze to zapomnij 😞 tu przykładowa reklamacja 🙂
Raczej tylko batalia sądowa - może rzecznik praw konsumenta .
Dokłądnie tak - własnie zgłaszałem reklamacje i standartowo - olewanie klijenta - moja paczke cos wbili do srodka rozerwana - dziurawa - towar doszczętnie zniszczony , naklejki były ostrożnie - nie polecam tej firmy / jak cos droższego wiecej warte to lepiej wysłac rzetelniejszą firmą .a o tych ubezpieczeniach w tej firmie to fikcja !
W przypadku kiedy przesyłka uległa uszkodzeniu Klient może zgłosić reklamację.
Każdy taki przypadek jest weryfikowany indywidualnie w toku postępowania reklamacyjnego.
Jeśli paczka została uszkodzona prosimy o zgłoszenie reklamacji w najdogodniejszy dla Pana sposób:
1) formularz reklamacyjny: inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
2) kontakt z infolinią: 722 444 000 (telefony komórkowe) lub 746 600 000 (telefony stacjonarne)
3) pisemnie na adres siedziby: InPost S.A., ul. Wielicka 28, BUSINESS PARK Budynek B, 30-552 Kraków
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni kalendarzowych, a odpowiedź zostanie przekazana na adres email wskazany w formularzu reklamacyjnym.
Przypominamy sposób postępowania w przypadku otrzymania przesyłki uszkodzonej.
Roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania przesyłki Operator umożliwia Odbiorcy przekazanie elektronicznego protokołu szkody, z wykorzystaniem formularza dostępnego na stronie internetowej: https://inpost.pl/protokol.
Do formularza można załączyć maksymalnie 7 zdjęć o wadze do 10MB.
W przypadku konieczności przesłania dodatkowych zdjęć proszę je wysłać na adres: protokol@inpost.pl (w tytule maila proszę umieścić numer przesyłki, której dotyczy sprawa).
Po uzupełnieniu elektronicznego protokołu szkody, jest przesyłane potwierdzenie na adres mailowy z danym protokołem w treści wiadomości(bez załączników). Dodatkowo Dział Reklamacji dołącza ten dokument do zgłoszenia reklamacyjnego.
Proszę pamiętać, że sam protokół nie jest reklamacja, lecz dokumentem potwierdzającym szkodę.
Na moim przykładzie 2 miesięcznego nieskutecznego zmagania się z Inpost:
InPost nie jest w stanie zwrócić paczkę nadawcy , którą nie odebrał adresat i która trafiła do ich magazynu paczek nieodbieralnych.
Korespondencja z przedstawicielami działu obsługi klienta oraz liczne telefony jest czasem straconym, gdyż nie wykazywała, żadnego postępu w odszukaniu paczki poza nadaniem jej numeru zwrotnego.
Wypełniony formularz reklamacyjny owszem rozpoczyna procedurę reklamacyjną dla samej procedury i może trwać w nieskończoność. InPost pod pozorem procedury co jakiś czas zwraca się o dostarczenie kolejnych dowodów od adresata, by w ciągu 7 dni je uzupełnił, bo inaczej procedura będzie przebiegała od nowa. Co jakiś czas prosi o te same dowody.
InPost nie jest w stanie rozpatrzyć reklamację w terminie ustawowym 30 dni, ani 60 dni jak dotąd.
System obsługi klienta jak i system rozpatrywania reklamacji polega na utrzymaniu nieefektywnej korespondencji i gry na zwłokę przez Inpost.
Szkoda że tylko Inpost ma paczkomaty, bez tego ta firma była by kompletnie bezużyteczna i nieatrakcyjna
No i niestety Allegro w dużej mierze promowało Inpost, pomimo tego że jakością są jedynie przed PP
NIC NIE WARTE TE WASZE SCIEMY O UBEZPIECZENIU ! MOJĄ PACZKE ZNISZCZYLISCIE TOTALNIE I WBITE COS ZOSTAŁO DO SORDKA - USZKODZONY KARTON ITP JAK ORAZ TOWAR W SRODKU PRZY REKLAMACJI OTRZYMAŁEM TYLKO STANDARTOWE BZDURY BYLE NA ODCZEPNEGO - PACZKA OCZYWISCIE BYŁA DOBRZE ZAPAKOWANA I Z NAKLEJKAMI OSTROŻNIE - REKLAMACJE TO FIKCJA ! .
@pan_syrop jak paczka jest uszkodzona z zewnątrz karton i jest to widoczne, tak do wygrania ale jest podstawowy warunek, protokół szkody przy odbiorze u kuriera lub mam uwagi w paczkomacie i ponowne umieszczenie paczki w skrytce, inaczej szkoda czasu reguluje to prawo przewozowe i KC.
Jak nie ma uszkodzeń z zewnątrz macie 7 dni na spisanie protokołu i potem składasz reklamację, tu poproszą o zdjęcia wewnątrz i raczej odrzucą na nieprawidłowe spakowanie 😞
Przerobiłem ten temat in Post ma głęboko gdzieś byle zbyć kineta - odpowiedzi standardowe i oczywiście twierdzenie ze to z winy klienta nie ma innej opcji , jedyna nadzieje by nagłaśniać jak naprawdę wyglądają reklamacje na zniszczone przesyłki i aby ich klienci mieli tego świadomość
mają głęboko gdzieś klientów i ich reklamacje - przerabiałem to już i zazwyczaj maja standardowe odpowiedzi by klient się odczepił - pozostaje jedynie batalia sądowa
Nie słyszałem by ktokolwiek odzyskał odszkodowanie -
Firma nastawiona na zysk po trupach .
Jak większość firm kurierskich i ich ubezpieczycieli, a w sumie to każdej firmy. Z Inpostem nie mieliśmy problemu z uszkodzoną paczką, tylko zaginięcie. Ale ze wszystkimi innymi kurierami praktycznie tak. Standardem jest przy towarze o większej wartości umycie rąk w pierwszej decyzji reklamacyjnej. Cuda w naszym przypadku działa napisanie odwołania od decyzji. Może dlatego, że każde takie odwołanie pisze "nasza" kancelaria prawna. I za każdym razem uznają reklamację "w drodze wyjątku". 😝