Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
23 czerwca kupiłem produkt od sprzedawcy, oczywiście zapłaciłem za niego blikiem, PayU przez allegro. Niestety 24 czerwca sprzedawca napisał do mnie że produkt jednak jest niedostępny, i że o 10-30 odesłał mi pieniądze w ten sam sposób który zapłaciłem, czyli przez PayU w allegro. Niestety, stan konta w allegro finanse jest 0.00 zł. Na e-mailu nie ma żadnego powiadomienia ze sprzedawcą zlecił taką transakcję. Co dalej?
@Dudek9111 Na razie nic dalej, czekać.
Przecież to dzisiaj, zwykły przelew między bankami idzie przynajmniej 24 godziny.
Raczej chodzi mi o powiadomienie na emaila, że sprzedawca zlecił zwrot kwoty na konto allegro, nie dostaje się takiego powiadomienia. Rozumiem że kwota na konto allegro może przyjść za kilka dni.
@Dudek9111 Jeżeli sprzedający zlecił zwrot, to powinieneś otrzymać maila z tą informacją, że wpłata została zlecona. Sprawdź sobie jeszcze raz maila i w razie czego spam.
Teoretycznie sprzedawca powinien Ci wpłatę zwrócić niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni. Jeśli sprzedawca faktycznie zleci zwrot, pieniądze te powinny być u Ciebie do ok. 3 dni 🙂
Właśnie do tego zmierzam, że nie dostałem żadnego powiadomienia że sprzedający zlecił zwrot pieniędzy, a poinformował mnie kilkoma emailami że to zrobił, podał nawet numer zwrotu z ale niestety nie mam żadnego powiadomienia o tym że to zlecił a i też nie powiększył się stan konta. To że przelew ma prawo iść kilka dni to rozumiem
Miałem kilka takich sytuacji i w każdym takim przypadku wiadomość o tym od sprzedawcy pojawiła się niemal w tym samym czasie co zwrot kasy na koncie a nadawcą przelewu było ALLEGRO.PL SP. Z O.O.
A informacje o tym dostałem na apke, od banku, na email 🙂
Czyli po prostu czekać;))