Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Miałem ostatnio taką sytuację. Klient z Czech zakupił część elektroniczną do samochodu w październiku. W lutym zgłosił dyskusję, że nie działa, a nawet nie została zamontowana (według mojego doświadczenia nikt nie potrafił jej poprawnie zakodować i stąd problem). Nie chciał mi odesłać tego przedmiotu nawet w ramach rękojmi, gdyż uznał, że źle rozpatrzę to roszczenie. Allegro protect dokonało zwrotu i teraz zostałem bez przedmiotu oraz pieniędzy, a podatki, prowizję i inne koszty oczywiście trzeba było opłacić. Mieliście może takie doświadczenie?
Ogólnie to dobry biznes. Kupować na allegro, zgłaszać nieprawdziwą dyskusję, nie odsyłać zakupu tylko zgłosić roszczenie i odzyskać kasę.
@EMS-TRONIC sprawdziłam Twoje konto i widzę, że zleciłeś już zwrot środków kupującemu, więc będę jeszcze działać w sprawie korekty na Twoim saldzie wypłaconej już rekompensaty z Allegro Protect, no i oczywiście trwającej dyskusji.
@EMS-TRONIC przepraszam, że trochę to trwało, ale dyskusja ze sprzedającym jest już zakończona, a na Twoim bilingu zrobiliśmy także korektę wypłaconej rekompensaty z Allegro Protect, więc sprawa jest już wyjaśniona. Bardzo Cię przepraszam Cię za tę sytuację.
Właśnie po to powstało Amber Gold, SKOK i Allegro 😉
@EMS-TRONIC jakie roszczenie miał kupujący?
jeżeli nie chciał by sprzedawca rozpatrzył roszczenie
to o co tu chodzi?
@RED domniemane czyt domyśl się 🙂 uroki sprzedaży na allegro poza Polskę