Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
mam taki problem, klient kupił ode mnie szklany precooler (taki filtr dodatkowy) do fajki wodnej, poużywał sobie 13 dni, po czym stwierdził że dopiero zauważył pęknięte szkło. Problem jest taki iż towar został wysłany w całości, klient też nie wnosił skarg po odebraniu towaru iż coś by było z nim nie tak. Precooler jest wykonany ze szkła borokrzemowego, które jest odporne na wysokie temperatury, więc nie mogło to się stać od prawidłowego używania. Druga sprawa jest taka, że miejsce pęknięcia nie ma styczności nawet z ogniem, tylko tzw. cybuch który się wkłada w ten precooler. Oczywiście odmówiłem reklamacji, ze względu iż jest to uszkodzenie mechaniczne wywołane przez klienta (upadek, bądź uderzenie o coś). Jak to bywa na allegro, została założona dyskusja, a allegro przyznało dla klienta z miejsca zwrot środków. Tą sytuacją rozumiem że na allegro można sobie kupować szklane rzeczy, tłuc je podczas użytkowania, a następnie wyłudzić zwrot pieniędzy za stłuczoną szklaną rzecz? Powiedzcie sami po zdjęciu czy pęknięcie nie jest widoczne 🙂 Druga sprawa, dlaczego Allegro oddaje środki, sugerując się zdjęciem, po którym mam WĄTPLIWOŚCI czy to w ogóle jest mój produkt?
No cóż... najważniejsze jest to aby kupujący miał "pozytywne doświadczenie zakupowe" 🙂
Dlatego dzisiaj leci skarga do UOKiK za to że Allegro zadecydowało o oddaniu pieniędzy, na podstawie zdjęcia które nawet nie zweryfikowali poprawnie, przez co teraz klient ma produkt i pieniądze. Można ? Można 🙂
@samanatura_eu Sytuacja absurdalna - to fakt ale co ma do tego UOKIK?
Jeśli allegro chce mu oddać kasę to ich sprawa - w końcu oddają ze swoich.
Najważniejsze, że nie obciążyli Ciebie 🙂
W tym rzecz że to właśnie mnie OBCIĄŻYLI tym zwrotem. A do UOKiK i tak pójdzie skarga, za właśnie stosowanie takich nieuczciwych praktyk przez Alle.drogo.
@samanatura_eu Jak uzasadnili to obciążenie? Nie rozpatrzyłeś reklamacji w terminie czy jak?
Po prostu odpisałem klientowi że takie uszkodzenie mechaniczne szkła nie podlega reklamacji i wczoraj o 23.49 w nocy zaznaczył jako problem nierozwiązany, po czym od razu wybrał zwrot z Alle.drogo protect. Dzisiaj o 11 rano Alle.drogo mu przyznało zwrot, rozumiem że SPRZEDAWCA musi być 24h na allegro dostępny? Również w weekendy, kiedy ma firmę zamkniętą i nie pracuje?
@samanatura_eu W weekendy i dni ustawowo wolne od pracy - nie nie musisz być dostępny 24 godziny na dobę.
Czy faktycznie widzisz tą rekompensatę dopisaną do Twojego rachunku? Jeśli tak to złóż odwołanie bo niestety ale często dzieje się to z automatu.
@komis-bell Jeszcze nie widać, ale skoro Alle.drogo rozpatrzyło pozytywnie wniosek, to pewnie ściągną po weekendzie. Gdzie można złożyć takie odwołanie ? Przez takiego nieuczciwego kupującego, nie dość że straciłem Super Sprzedawcę, to jeszcze wleci negatyw za darmo buhahaha 🙂
Nie zawsze przyznanie rekompensaty wiąże się z obciążenie twojego konta, ale nam trudno się odnieś do całości widzimy i czytamy co Ty piszesz ale nie zawsze oznacza to wszystko, nie raz jak allegro bądź druga strona odpisał to sprawa ma inny wymiar.
@LEW433 Ale przecież tak MOŻNA oszukiwać bez końca, prawda? To teraz wystarczy kupić przedmiot od X sprzedawcy, po czym wystarczy założyć dyskusję z obojętnie jakim "zdjęciem" uszkodzonego takiego samego zakupionego produktu i ma się gwarantowany zwrot z Allegro Protect tylko na słowo "kupującego" i na "zdjęcie" niewiadomego pochodzenia 🙂 Teraz klient ma i przedmiot i kasę, żyć nie umierać 🙂
@samanatura_eu dostałeś doliczenie ap bo napisałeś uszkodzenie mechaniczne nie podlega reklamacji a nie reklamacja odrzucona ze względu na uszkodzenie mechaniczne powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania produktu taka duża różnica bo w 1 przypadku odmówiłeś kupującemu złożenia reklamacji a w 2 odrzuciłeś reklamację