Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupujący zamówił produkt 2 miesiące temu, mam wydłużony czas na zwroty z 14 dni na 30, a produkt otrzymałem po około 50 dniach od wysłania paczki. Produkt na baterie które znajdują się w zestawie, rozładowany(baterie znajdują się w produkcie w momencie sprzedawania na tzw. blokadę. Blokada wyjęta), czyli był po prostu użytkowany, taśmy do montażu również użyte. Brak jakiegokolwiek zgłoszenia przy zakupie na allegro na temat zwrotu, pewnie nie ma takiej możliwości, gdyż minęło ponad 30 dni. Nie wiem nawet czego klient oczekuje. Co powinienem zrobić w takiej sytuacji?
@MountinShop jeśli nie zgłosił zwrotu, ani reklamacji, to przedmiot jest nadal własnością kupującego
tak jest, a sprzedawca ma prawo naliczac oplate za magazynowanie produktu 🙂 kwota moze osiagnac niebotyczne wartosci
@MountinShop nic nie rób , rzuć w kont , na pewno się odezwie jak mu się znudzi czekanie na zwrot środków .
zwrotu możesz odmówić jeśli minęło 30 dni od dnia odebrania paczki a on nie zgłosił ci zwrotu w systemie ani na kartce w paczce nie dołączył z datowanego formularza zwrotu, sprawdź czy działa bo jak odmówisz zwrotu to się zacznie wymyślanie reklamacji sratrakcji że się cuda na kiju popsuły
@MountinShop nic nie musisz robić, gdyż nie wiesz z jakiego powodu jest zwrot, może to być reklamacja.
Trzeba poczekać na kontakt z kupującym, który określi swoje roszczenie