Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Proszę o pomoc! Kilka dni temu dostałam powiadomienie o sprzedaży na allegro. Sprawdziłam produkt, wiadomość od kupującego, płatność - wyświetliło DOKONANA! Z reguły Allegro wypłacało mi środki następnego dnia i tak też zrobiło z innymi środkami od kupujących, oprócz tej jednej wpłaty (150 zł + koszt przesyłki 18 zł). Jednak zapakowałam towar i wysłałam kupującemu. W międzyczasie sprawdziłam, że mam dostępne środki na PRZELEWY 24 i Allegro czeka na weryfikację (PAYU - 0,00). Dokonałam więc weryfikacji, której rozpatrzenie trwa do 5 dni. Dziś otrzymałam informację, że kupujący dokonał zwrotu zakupionego towaru (wysyłka własna bez podania numeru). Była jeszcze informacja: Kupujący skorzystał z usługi Allegro Zapłać Później i jego zakup opłaciło PayPo.
Możesz zwrócić środki z salda lub zrobić przelew bezpośrednio na konto PayPo. Pod spodem informacja: przedmiot jest wadliwy lub uszkodzony, oraz razem do zwrotu: 150,00 + 18 zł koszt wysyłki...
Pytanie 1) Jak mam dokonać zwrotu pieniędzy, których de facto nie otrzymałam?
Pytanie 2) Czy muszę zwracać koszt przesyłki nie znając nawet prawdziwego powodu zwrotu? A co jeśli kupujący po prostu się rozmyślił?
Pytanie 3) Jeśli nawet odeśle mi produkt uszkodzony to jaką mam pewność, że nie uszkodził go w celu dokonania zwrotu? (Dodam, że nie kontaktował się ze mną).
Bardzo proszę o pomoc!!!
@INGEstyle Jeżeli jest to na indywidualne zamówienie nie musisz przyjmować zwrotów, poczytaj trochę , przyda się:https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/kiedy-sprzedajacy-moze-odmowic-p...
Ten produkt był akurat w standardzie, ale większość które sprzedaję są na specjalne zamówienie.
Dzięki
Jeśli są to opisane w aukcji rzeczy i klient zamawia, a Ty to wykonujesz po zamówieniu, kupujący ma prawo się rozmyślić i zwrócić, chyba że to są przedmioty niestandardowe, wykonywane według projektu klienta.
Tak jak pisałam powyżej, ten akurat był w standardzie, ale większość wykonuję w niestandardowych wymiarach na zamówienie klienta. Wtedy nie ma prawa zwrotu? (To tak na przyszłość pytam)
@INGEstyle Jeśli wykonujesz według projektu klienta, według jego wzoru, podanych przez niego niestandardowych wymiarów, wtedy nie ma prawa zwrotu, ale ma prawo do reklamacji, jeśli są jakieś wady.
Wykonuję panele dekoracyjne! Wzory są moje, jednak przy każdym indywidualnym zamówieniu (na żądany wymiar) dopasowuję wzór do tychże rozmiarów (co już można uznać za specjalne zamówienie) oczywiście przy ścisłej współpracy z kupującym, który wybiera spośród przygotowanych dla niego kilku projektów.
@INGEstyle Widzę, że nie masz o niczym zielonego pojęcia. Proszę, czytaj. To MUSISZ wiedzieć, jak nie chcesz kłopotów:
http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20140000827/T/D20140827L.pdf
Dzięki za link
@INGEstyle Miłej lektury 🙂
Przy zwrocie zwracasz najniższy koszt wysyłki dostępny w ofercie, czyli przykładowo jak kupujący wybrał w zamówieniu kuriera za pobraniem za 15zł a w ofercie miałeś paczka ekonomiczna za 5 zł zwracasz 5zł+koszt produktu.