Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam W dniu dzisiejszym klient zakupił u nas przedmiot do którego przypisane było 20 monet. Zapłacił, odebrał monety, po czym zgłosił zwrot towaru - jeszcze nie wysłanego. Czy w tej sytuacji odzyskamy monety??? Czy zgłoszenie zwrotu wystarczy ?? W moim mniemaniu skoro klient parę minut po zakupie, zrezygnował z niego powinien anulować zamówienie a nie zgłaszać jego zwrot. Proszę o odpowiedź.
@PompySanok_pl monety za SS czy dokupione ?
Dokupione
@PompySanok_pl powinni zwrócić kasę, jak nie to napisz do nich maila https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Jeśli klient kupił u Ciebie przedmiot w ofercie wyróżnionej Monetami i zdecydował się zwrócić towar, to wówczas – zgodnie z regulaminem Programu Monetowego – zwrócimy Ci wartość odpowiadającą wysokości opłaty z tytułu indywidualnego wyróżnienia monetowego, jeśli została ona naliczona w odniesieniu do oferty, za którą przyznaliśmy Ci rabat transakcyjny (zwrot prowizji).
Ok, dzięki
@PompySanok_pl Cześć. Czy mogę Cię prosić o numer tego zamówienia?
Jasne, proszę 4dd0a3b1-a67b-11ec-aa93-6150c10b9c1f
@PompySanok_pl Cześć. Te monety pochodzą z Twojej kampanii monetowej. Takie monety nie wrócą na Twoje konto. Zwrócimy Ci koszt monet jako korektę na rachunku.