Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Zwracam się do Was z taką sytuacją.
Klientka zakupiła kapelusz dla dziecka (kurier pobraniowy). Napisała do nas prywatną wiadomość, że kapelusz jest za duży i chce zwrócić (nie odstąpiła od umowy). Napisała mi, że zwróciła na własny koszt(miała możliwość poprzez darmowy zwrot). Kupująca podobno wysłała przesyłkę w czwartek listem poleconym.
W poniedziałek napisała do mnie czy zwrot doszedł. Nie doszedł więc prosiłam o numer do śledzenia w razie awizo. Musiałam przez 3 wiadomości prosić o numer przewozowy. Nie otrzymałam go.
Dziś otrzymałam taką wiadomość: "Witam byłam dzisiaj na poczcie ponieważ pracuje tam moja siostra list wysłałam priorytet w kopercie dlatego nie mam żadnego num listu i też się zastanawiam teraz że nie możliwe jest aby jeszcze do państwa nie doszło jeśli są państwo fer dla ludzi to myślę że dostanę zwrot a jeśli nie to właśnie będzie że list nie doszedł"
I moje pytanie. Co, jeśli klientka jednak wysłała listem nierejestrowanym? Co w przypadku, jeśli zwrot nie dojdzie do mnie?
@NEXT_ERA Jak zwrot nie dojdzie - to nie zwracasz. Proste. Ludzie ciagle wysyłają zwykłymi???
Tylko boję się, że klientka uzna, że niemożliwe, że nie otrzymałam zwrotu. Nie chcę dostać niesłusznie negatywa..
@NEXT_ERA Niestety negatywa możesz nie uniknąć. Zależy co w nim napisze...możesz się wtedy odwoływać do Allegro. Cóż poczekaj jeszcze trochę, ostatnio pocztówka "szła" z miasta do miasta 17 dni 😂
@NEXT_ERA A niesłusznie chcesz oddać pieniądze?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
W takim wypadku nie oddasz pieniędzy. Masz prawo wstrzymać się ze zwrotem wpłaty po odstąpieniu od umowy do czasu otrzymania zwracanego przedmiotu lub do czasu otrzymania potwierdzenia jego odesłania. Jednego i drugiego nie masz.