Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, potrzebuję porady.
Na jednej z moich aukcji sprzedałam produkt spożywczy, jednak omyłkowo wysłany został do klienta inny produkt, bardzo podobny. Klient zgłosił pomyłkę, poprosiłam o odesłanie złego produktu, a w zamian za niego chciałam wysłać mu poprawny. Jednak klient poinformował mnie, że produkt ten pomimo, że nie był prawidłowy został odpakowany i spróbowany, smak nie odpowiadał, więc klient koniecznie chce go zwrócić. Co w takiej sytuacji kiedy produkt jest już częściowo zjedzony, a towar niepełnowartościowy. Jak się odnieść do tej sytuacji?
@EKO_FAMILIA Sprawa jest prosta. To nie jest zwrot bez podania przyczyny, tylko reklamacja. Klient otrzymał inny produkt, więc aby to stwierdzić musiał go przetestować. Okazało się, że towar jest niezgodny z opisem, więc masz obowiązek rozpatrzyć jego reklamację. Jeżeli klient otrzymał inny produkt, należy mu się wymiana towaru na Twój koszt, na produkt zgodny z opisem lub zwrot wszystkich kosztów po odesłaniu. Koszty wysyłek w obie strony przy wymianie pokrywa sprzedający. Przy reklamacji nie ma znaczenia, że towar został rozpakowany.
Przy reklamacji nie musisz od razu oddawać pieniędzy, możesz dosłać towar zgodny z opisem - na swój koszt + zwrócić kupującemu koszt odesłania.