
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam problem... Klient kupił u mnie nową sukienkę z metką dla dziecka- 13 - czerwca (najprawdopodobniej na jakąś uroczystość , bo sukienka jest z tych galowych ), uzgadnialiśmy szczegóły transakcji, wysyłałam wymiary, wszystko było ok...mimo to zwrot był określony jako : zakupu dokonano pomyłkowo ale to już akurat nie ważne , Klient może dokonać zwrotu..wiem. Dzisiaj czyli prawie po miesiącu dotarł zwrot, sukienka ma metkę ...i PIĘKNIE PACHNIE PROSZKIEM DO PRANIA... jest ewidentnie użyta i uprana... Co mam zrobić??? Ostatnio miałam 2 zwroty i bez problemu zwróciłam pieniądze, ale w tym przypadku czuję się oszukana. Zakładam, że jeśli odmówię zwrotu pieniędzy, Klient wystawi mi negatywny komentarz...jak się mogę obronić przed negatywnym komentarzem i jak udowodnić allegro, że sukienka jest uprana ??? Zapachu..nie da się wysłać... 😞
Proszę o pomoc....Miłego dnia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Minimoda-fashion No cóż, trafiłaś na kolejnego bezczelnego cwaniaczka, który z allegro zrobił sobie wypożyczalnię.
Myślę że @konto zamknięte będzie miał tu sporo do powiedzenia i podzielenia się doświadczeniami oraz instrukcjami postępowania😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Minimoda-fashion niestety to kolejny przykład na bezczelność kupujących.
My mamy np. masę zwrotów zakupów na fv, nie mamy prawa ich przyjmować, ale klienci odsyłają, a potem zaczyna się szarpanie poprzez dyskusje i finalnie i tak jestem zmuszony przyjąć zwrot, bo przecież wraca do mnie towar, który nie jest moją własnością, nie wyrzucę go do kosza.
Dobra rada zaczyna się od milczenia

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mikeza, nie odbierajcie, przecież nikt was nie zmusi, a kupujący wie że nie ma prawa za to ocenić/osądzić 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Minimoda-fashion Nie możesz odmówić przyjęcia zwrotu. Pieniądze i koszt wysyłki do klienta musisz oddać, ale możesz potrącić część kwoty jeśli wartość towaru faktycznie uległa zmniejszeniu. Tak mówią przepisy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki za odpowiedź... to co napisałeś jest szokujące... czyli całe prawo stoi po stronie kupującego...bo jeśli odeślę mu tylko część pieniędzy to i tak Klient wystawi mi komentarz negatywny.... Czy my jako sprzedawcy nie mamy żadnych praw i nic nas nie chroni?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Minimoda-fashion Allegro traktuje Sprzedawców tak jak traktuje niestety... dzisiaj już był taki wątek tylko o butach. Też zwrócone używane. Najlepiej zrób jakieś zdjęcia świadczące o uzywaniu, albo np sznurek od metki inny itp( musiał ją jakoś odczepić do prania) bo zapach to za mało..
ps Pobaw się w Sherlocka i zobacz czy nie ma jakiś zdjęć z uroczystości na FB czy Instagramie 👺
BRÓSLI

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie jest problemem kupić sobie metkownice igłową za 30 zł. ...i "wypożyczać" sobie ubrania z metkami, delikatnie je wypiąć, a potem za pomocą metkownicy wpiąć lub włożyć ponownie.... to są klienci.... "zaprawieni w boju..." i po prostu to jest ich sposób na zakupy.... więc nadal pozostał tylko intensywny zapach.. 😞 Już zwróciłam pieniądze bon nie chce negatywów.... ale chyba sobie nie odpuszczę i przynajmniej napiszę do Cwanego Klienta, że wiem iż rzecz była używana...