Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klient kupił u nas produkt za 30 zł. Zapłacił za paczkomat 8,99zł. Po godzinie zadzwonił i poinformował żeby do zamówienia dołożyć jeszcze jeden produkt tak, aby nie płacił na wysyłkę. Paczka była już w magazynie i nie było możliwości jej cofnąć. Poinformowaliśmy klienta żeby nie odbierał paczki z paczkomatu i zrobił nowy "poprawny" zakup. Dziś zadzwonił z żądaniem zwrotu tych 8,99zł. Mamy obowiązek mu to zwrócić?
@soundplayer1994 Klient odstąpił od tego zakupu, więc powinien otrzymać z powrotem całą wpłatę, czyli też te 8.99 zł. Przesyłka paczkomatem wróci bezpłatnie. Po odstąpieniu od umowy kupującemu należy się zwrot kosztu przedmiotu i kosztu wysyłki. Jeżeli dokona ponownego zakupu, znowu zapłaci za przesyłkę.
soundplayer1994 sam zasugerowałeś klientowi rezygnację z zakupu , postąpił zgodnie z Twoim zaleceniem .