Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W ramach promocji "trzeci przedmiot 30% taniej" klient kupił trzy produkty. W chwili obecnej zgłosił zwrot dwóch rzeczy, oczywiście tych droższych. W jakiej kwocie powinnam zwrócić środki?
@outletmama Jeżeli rabat był udzielony na zestaw produktów, to najprościej zażądać zwrotu całości bo nie ma prawa zwracać części towaru przy zestawie i wysłać klientowi bez rabatu przy ponownym zakupie lub to wyliczyć tak, aby zwrócić pomniejszoną kwotę o odliczony rabat do pozostawionych produktów, ale z tym może być problem dla rozpisania to w księgowości.
W takiej, aby ten pozostawiony przez klienta przedmiot kosztował go tyle, ile zapłaciłby za niego normalnie, bez zniżki.
Przypuszczam, ze nie da się tego zrobić ze względu na księgowanie, bo raczej nie jest możliwe zrobienie korekty do produktu który nie jest przez klienta zwracany, dlatego takie zestawy są wyłączone z możliwości zwrotów w części a to chyba jest "zestaw promocyjny"
Kolejny przykład klienta co by chciał coś za pół darmo z dostawą najlepiej za frik. Wielu klientów jest już tak zagłaskanych przez ten regulamin że wiedząc że im nic nie grozi robią co chcą i niczego się nie boją a sprzedawca cierpi i liczy straty.