Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił u Nas towar, został odebrany z Paczkomatu. Po ponad miesiącu pisze czy może zwrócić towar ponieważ mechanik się pomylił z doborem.
Wiadomo - na zwrot mamy 14 dni, niestety nie możemy przyjmować każdorazowo po takim terminie zwrotu, chyba że wystąpią wyjątkowe sytuacje takie jak np. nieterminowa wysyłka, pomyłka przy doborze przez Sprzedawcę lub inne przypadki z winy Sprzedawcy. Na Naszej stronie oczywiście jest wyznaczony tekst sugerujący, że części samochodowe najpewniej weryfikować po numerze nadwozia gdyż samochód samochodowi nierówny ...
Klient oczywiście obrażony, Nieśmiało to określę - zero odpowiedzialności za swój zakup
@Auto_Partner_SA - ja bym nie przyjął. Negatyw nie ma już takiej mocy jak kiedyś. Jeśli nie ma wpływa na SS (jeśli Ci na tym zależy i masz SS to trochę lipa) - niech sobie wisi w necie. Kupujący którzy po jednym lub pięciu negatywach przy chociażby 200-300 pozytywach zwracają uwagę i boją się kupować - nie są niczyim marzeniem ani targetem. Regulamin to Regulamin - Zawsze Kupujący widzi pole do ustępstw tylko wtedy, kiedy jest Mu to na rękę, a to dlatego że Sprzedający jest oceniany (potencjalnych kupujących jest ponad 23 000 000, Sprzedawców jakieś 150-170 000.
Jak ja coś kupię w necie i przegapię date zwrotu etc - nie burzę się bo wiem że zawaliłem. ALe na Allegro jest raj dla Kupujących. Tyle.
@Auto_Partner_SA Zwrotu konsumenckiego w ciągu 14 dni nie musisz w takiej sytuacji przyjmować, ale zwrot w ramach reklamacji już tak. Jeżeli towar nie był zgodny z opisem lub opis wprowadzał w błąd, wtedy kupującemu należy się zwrot wszystkich kosztów lub wymiana towaru na koszt sprzedawcy. Nawet jeśli zwrot się nie należy, warto go przyjąć. W przeciwnym przypadku klient może otworzyć Dyskusję i zakończyć jako nierozwiązaną, może też wystawić negatywny komentarz.