Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Klientka otworzyła dyskusję iż chciałaby wrócić produkt a termin zwrotu jeszcze nie minął. Okazało się że jednak minął . Chciałabym jej umożliwić zwrot. Jak mogę to zrobić ? Czy allegro może włączyć zwrot do zamówienia ?
Kupująca musi odesłać towar we własnym zakresie.
Czy jeżeli kupujący odeśle paczkę na swój koszt poza allegro otrzymam zwrot prowizji ?
I co w przypadku kosztu przesyłki którą poniosłam w ramach Allegro Smart ?
@kadus_ms_fb z prowizją może być tak , że pierwotny wniosek odrzucą i trzeba będzie się odwołać załączając potwierdzenie woli klienta , dopłaty do smarka aktualnie zwracają ,ale jak to będzie w Twoim przypadku czas pokaże
Kupująca może odesłać na własny koszt, jeżeli się na to zgadzasz, bo obowiązku nie masz przyjmowania po terminie.
Ew. wysyłasz jej opłaconą etykietę na swój koszt, jeżeli chcesz.