Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zamówił towar za pobraniem. Przesyłka dotarła, lecz kupujący jej nie odebrał. Po nieskutecznych awizach przesyłka wróciła do sprzedającego. Brak kontaktu z kupującym. Pytanie: co powinien zrobić sprzedający, by skutecznie odzyskać prowizję od sprzedaży w jednym kroku. Moja próba(sprzedającego) o zwrot prowizji skończyła się niepowodzeniem. Dopiero reklamacja przyniosła pozytywny skutek, lecz warunkowo do końca 2022r. Brak wytycznych jak postępować w przyszłości w podobnych przypadkach. Czyżby allegro przegapiła opisaną sytuację, czy może sprzedający jej nie zauważył ?
Prowizja zgodnie z regulaminem Allegro jest bezzwrotna, ale zwracają i żeby dostać zwrot, należy udowodnić że nie doszło do transakcji. Skutecznie> nie udostępniać pobrań ani odbioru osobistego.
Na AL zawsze tak było.
Nie pisz bzdur, wystarczy ze nie odbiera paczki to jest dowód na to że transakcja nie doszła do skutku z winy kupującego za czym idzie potrzeba ja prawnie rozwiązać czyli wystąpić o "anulowanie" a potwierdzeniem jest "zwrot prowizji"
Wiesz chyba że każde grabie grabią do siebie i z allegro właśnie taki problem a wysyłki pobraniowe usun i 1 problem z głowy