anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji po nieodebraniu przesyłki za pobraniem przez kupujacego

elita-s-agd
#7 Wielbiciel#

Kupujący zamówił towar za pobraniem. Przesyłka dotarła, lecz kupujący jej nie odebrał. Po nieskutecznych awizach przesyłka wróciła do sprzedającego. Brak kontaktu z kupującym. Pytanie: co powinien zrobić sprzedający, by skutecznie odzyskać prowizję od sprzedaży w jednym kroku. Moja próba(sprzedającego) o zwrot prowizji skończyła się niepowodzeniem. Dopiero reklamacja przyniosła pozytywny skutek, lecz warunkowo do końca 2022r. Brak wytycznych jak postępować w przyszłości w podobnych przypadkach. Czyżby allegro przegapiła opisaną sytuację, czy może sprzedający jej nie zauważył ?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Prowizja zgodnie z regulaminem Allegro jest bezzwrotna, ale zwracają i żeby dostać zwrot, należy udowodnić że nie doszło do transakcji. Skutecznie> nie udostępniać pobrań ani odbioru osobistego.

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@LEW433 

Pierwsze słyszę, że prowizja jest bezzwrotna. Pokaż ten punkt regulaminu?

_____________
Kama
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Na AL zawsze tak było.

oznacz moderatorów

cFiat
#11 Animator#

Nie pisz bzdur, wystarczy ze nie odbiera paczki to jest dowód na to że transakcja nie doszła do skutku z winy kupującego za czym idzie potrzeba ja prawnie rozwiązać czyli wystąpić o "anulowanie" a potwierdzeniem jest "zwrot prowizji"

oznacz moderatorów

darwik-firma
#12 Orędownik#

Wiesz chyba że każde grabie grabią do siebie i z allegro właśnie taki problem a  wysyłki pobraniowe  usun i 1 problem z głowy

oznacz moderatorów