Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
czy jest ktoś w stanie Mi pomóc
kiedyś w regulaminie allegro wyczytałem aby
sprzedający nie wysłał zamówionego towaru wystarczy poinformować o tym fakcie informując go o tym telefonicznie
teraz nie Mogę tego znaleźć
pomoże ktoś ?
jak Sobie radzicie ze zwrotem prowizji jak klient zrezygnuje w taki sposób ?
@autolampylach proszę o namacalny dowód rezygnacji , choćby sms- z telefonu podanego w karcie zakupu czy e-mail
@autolampylach Cześć. 🙂 W takich przypadkach zachęć proszę kupującego do odstąpienia od umowy przez zakładkę "Kupione" lub do przesłania rezygnacji pisemnie.
ha .....nawet wczoraj maiłem telefon tuż przed nadaniem ... bo nie będę mogła odebrać .... ok może Pani nie odbierać , ale będę zmuszony potrącić koszty powrotu ....2 minuty i odstąpienie jest na mailu ... paczki nie nadałem .
kontakt z kupującym jest utrudniony
@autolampylach jeśli to konsumenckie zwroty to jak dzwonią proszę o zgłoszenie tego przez allegro ( najszybciej ) albo jak wolą przeczytać ustawę konsumencką i jest tam na końcu wzór odstąpienia i proszę o wypełnienie i podesłanie go do firmy, szybko zgłaszają przez allegro 😄