anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji za zakup, problem.

Szuman1996
#7 Wielbiciel#

Witam,

mam problem ze zwrotem prowizji za "sprzedaz" przedmiotu.

Pracownik Kupującego kupił ode mnie przedmiot, co sie potem okazało, zrezygnował na rzecz dostawy osobistej od innego Sprzedającego, cofnał płatność (Allegro Finanse), ale niestety nie mogłem/mogę wysłać wniosku o zwrot prowizji z racji tego, ze nie zaznaczyłem warunków zwrotu przedmiotu przy jego wystawianiu. 

Co mogę teraz zrobić?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

konto zamknięte
Nie dotyczy

co znaczy cofnął płatność? to płatność można sobie cofnąć? chyba nie 😮

oznacz moderatorów

Szuman1996
#7 Wielbiciel#

Anulował płatność, która była w trakcie.

Dla sprostowania - płacił za pomocą karty MC.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Jak ktoś się decyduje zapłacić to to nie ma wyboru, nie ma cofania w ten sposób.
Jak chciał anulować to mógł zrobić to poprostu przez Allegro. Napisz do nich.
Wyślij mu przedsądowe wezwanie do zapłaty za prowizję w takim razie też.

oznacz moderatorów

Szuman1996
#7 Wielbiciel#

Przed sądowe to jest ostateczność, narazie spróbuję rozwiązać to w inny sposób. 

Xyz96, jaką mam gwarancję, że przyjmą wniosek bez wcześniejszego "zwrotu przedmiotu" przez Kupującego, którego w tym przypadku nie zrobię, bo nie mam takiej opcji 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Szuman1996 Jakiego zwrotu przedmiotu? To wysłałeś mu ten przedmiot bez wpłaty? Tobie chyba chodzi o to, że kupujący nie może odstąpić od umowy za pomocą formularza Allegro, ponieważ nie określiłeś w ofercie warunków zwrotów, ale tego się trzeba domyślać, ponieważ nie napisałeś tego wprost. Nie masz żadnej gwarancji, ale możesz wysłać wniosek. Jeśli nie otrzymasz zwrotu prowizji po prostu się odwołasz i napiszesz, że KUPUJĄCY NIE ZAPŁACIŁ.

oznacz moderatorów

Szuman1996
#7 Wielbiciel#

Wszystko w temacie, uważam, że temat można zakończyć.

Pozdrawiam 

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@Szuman1996  jeśli płacił przez allegro finanse i status płatności jest anulowana, to wysyłasz wniosek o zwrot właśnie z tego powodu - brak płatności. Kupujący nie musi odstępować od umowy, skoro nie opłacił zamówienia w konkrentym terminie (np. 7dni)

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów