Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
mam problem ze zwrotem prowizji za "sprzedaz" przedmiotu.
Pracownik Kupującego kupił ode mnie przedmiot, co sie potem okazało, zrezygnował na rzecz dostawy osobistej od innego Sprzedającego, cofnał płatność (Allegro Finanse), ale niestety nie mogłem/mogę wysłać wniosku o zwrot prowizji z racji tego, ze nie zaznaczyłem warunków zwrotu przedmiotu przy jego wystawianiu.
Co mogę teraz zrobić?
Pozdrawiam
co znaczy cofnął płatność? to płatność można sobie cofnąć? chyba nie 😮
Anulował płatność, która była w trakcie.
Dla sprostowania - płacił za pomocą karty MC.
Jak ktoś się decyduje zapłacić to to nie ma wyboru, nie ma cofania w ten sposób.
Jak chciał anulować to mógł zrobić to poprostu przez Allegro. Napisz do nich.
Wyślij mu przedsądowe wezwanie do zapłaty za prowizję w takim razie też.
Przed sądowe to jest ostateczność, narazie spróbuję rozwiązać to w inny sposób.
Xyz96, jaką mam gwarancję, że przyjmą wniosek bez wcześniejszego "zwrotu przedmiotu" przez Kupującego, którego w tym przypadku nie zrobię, bo nie mam takiej opcji
@Szuman1996 Jakiego zwrotu przedmiotu? To wysłałeś mu ten przedmiot bez wpłaty? Tobie chyba chodzi o to, że kupujący nie może odstąpić od umowy za pomocą formularza Allegro, ponieważ nie określiłeś w ofercie warunków zwrotów, ale tego się trzeba domyślać, ponieważ nie napisałeś tego wprost. Nie masz żadnej gwarancji, ale możesz wysłać wniosek. Jeśli nie otrzymasz zwrotu prowizji po prostu się odwołasz i napiszesz, że KUPUJĄCY NIE ZAPŁACIŁ.
Wszystko w temacie, uważam, że temat można zakończyć.
Pozdrawiam
@Szuman1996 jeśli płacił przez allegro finanse i status płatności jest anulowana, to wysyłasz wniosek o zwrot właśnie z tego powodu - brak płatności. Kupujący nie musi odstępować od umowy, skoro nie opłacił zamówienia w konkrentym terminie (np. 7dni)
@Szuman1996 Wniosek o zwrot prowizji złożyć możesz; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
Po odrzuceniu wniosku możesz się odwołać; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/nie-otrzymalem-rabatu-transakcyjnego-zwr...