Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klient zakupił u nas produkt po czym go zreklamował.
Zgodnie z zasadami zwróciliśmy mu pieniądze, czego dowodem jest wiadomość z allegro z dnia 01.06.2021r.
Według wiadomości klient powinien otrzymać zwrot pieniędzy w ciągu 2-3 dni roboczych.
09.06. - wiadomość od klienta o braku zwrotu.
Gdzie szukać pomocy i jak rozwiązać zaistniałą sytuację ?
Pozdrawiam
@Homeandkitchen niech sprawdzi na koncie , saldzie lub mogło wrócić do banku jak brał kredyt 🙂 Spytaj się jak płacił - a po za tym powinien dostać w mailu gdzie trafią pieniądze 🙂
Kupujący otrzyma zwrot środków:
@Homeandkitchen Nich klient napisze do Allegro tu; https://allegro.pl/uzytkownik/MgnPL?bmatch=cl-e2101-d3794-c3683-uni-1-4-0528 Pomogą mu zlokalizować zwróconą wpłatę, a jeśli nie zwrócili, natychmiast zwrócą.
Nich klient napisze do Allegro tu; https://allegro.pl/uzytkownik/MgnPL?bmatch=cl-e2101-d3794-c3683-uni-1-4-0528 A skąd informacja że to ten klient????
@Homeandkitchen, czy sprawę udało się rozwiązać? 🙂