Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cóż, spięliśmy się jak nigdy dotąd. W maju łącznie przez 18 dni udało nam się utrzymać status Super+. Czekaliśmy ostatniego dnia maja na kwalifikację do programu i nagrody jak dziecko na prezent pod choinkę. Nastała jednak cisza. Kwalifikacja do Programu powinna odbywać się raz w miesiącu ostatniego dnia roboczego danego miesiąca.
Jak działa program w praktyce? NIE działa
Od 3 czerwca próbujemy się dowiedzieć dlaczego obiecane benefity nie zostały przyznane. Na nasze pytanie wciąż otrzymujemy tą samą odpowiedź, cyt: "Jestem w trakcie weryfikacji całej sprawy z zespołem eksperckim. Proszę o cierpliwość. Po otrzymaniu odpowiedzi wrócę do Pana z informacją zwrotną."
W związku z tym moje pytanie brzmi.. czy komuś udało się zakwalifikować i otrzymał benefity?
I w końcu czy ktoś z Allegro może wypowiedzieć się na temat mojej sprawy - zgłoszenie nr "15835330"?
Będę wdzięczny za wasze opinie i doświadczenia związane z tym programem. Drogie Allegro będę wdzięczny za odpowiedź.
Dziękuję, pozdrawiam, do zobaczenia!
@GaleriaFlash Widzę, że jesteś w kontakcie z konsultantami, którzy zajmują się wyjaśnieniem tej sprawy. Mogę jedynie przeprosić za to, że czas oczekiwania na wyjaśnienie się wydłuża i prosić Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości.
@nat_not Sprawa rozwiązana. Benefity zostały przyznane. @mdrogeria Czas na mocną kawę 😉
@GaleriaFlash, cieszę się, że sprawę udało się pomyślnie rozwiązać! 😊
GaleriaFlash najważniejsze.... zrób sobie mocną kawę i zanim zdecydujesz się na udział w programie przeczytaj dokładnie regulamin i cenniki potem jeszcze raz przeczytaj dokładnie regulamin i cenniki i jak będziesz pewny jeszcze raz przeczytaj dokładnie regulamin i cenniki .