Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedaję wizytowe ubranka dziecięce, towar zwrócony przez klientkę przypomina zmiętą szmatę więc pomniejszyłam kwotę zwrotu. Mam negatywa, założoną dyskusję i wielką drakę. Jest sposób by się bronić. wiecie co robić i czy Allegro interweniuje w takich sytuacjach?
@moni000 Jeżeli masz dowody i tak było to nie daj się zastraszyć, odpisz w dyskusji rzeczowo, nawet zwrot z POK nie oznacza dla Ciebie konsekwencji, na negatyw nic raczej nie zaradzisz.
@moni000 Widocznie pomniejszyłaś kwotę zwrotu za bardzo, więc klient się z tym nie zgodził. Negatywa może wystawić, Dyskusję może założyć, może też otrzymać rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących jeśli ma jakiś dowody na to, że odesłał towar bez śladów używania lub z nieznacznymi śladami. Komentarz możesz zgłosić do Allegro, jeśli narusza zasady, może zostać usunięty.
moni000 Twoje zdanie znamy i zdanie klientki również z opisu w ocenie . Masz prawo do obniżenia ceny , a klientka ma prawo ocenić transakcję i zainicjować dyskusję jeśli jej zdaniem nie umniejszyła wartości produktu . Przed dokonaniem zwrotu wypadało się skontaktować z klientką i dojść do porozumienia . Nie zrobiłeś - aś tego to cóż masz to co masz .
Ja bym zrobił zdjęcia tego co Ty wysyłasz a następnie tego co dostałeś z zaznaczeniem wszelkich zabrudzeń itp. następnie dołączył do dyskusji tłumacząc, że kwotę obniżyłeś o np. o koszt pralni chemicznej do której będziesz oddawała w/w ubranko (jeżeli było brudne lub ewidentnie używane), lub np. prasowania parowego, czy nowego opakowania. Ale na pewno starałbym się zamieścić zdjęcia tego co i jak sprzedajesz a co otrzymałaś, tylko pamiętaj, że klient może też takie posiadać wiec nie radziłbym naciągać prawdę jak to pakujesz.
Negatywnym komentarzem nie przejmowałbym się tak bardzo, często klient który jest wściekły pisze nieprawdę co jest podstawą usunięcia komentarzu.
na Allegro się tak nie handluje, chyba, ze masz czas na draki. Kiedyś próbowaliśmy róznych rzeczy "dyscyplinujących", ale to tylko strata czasu, Allegro i tak Cię zmusi, albo z rezygnacji z ich portalu, albo do przyjęcia zasady, ze klient to Twój Pan.
@moni000, zapoznałam się z Dyskusją oraz jej załącznikami. Faktycznie, jest różnica między tym, jak zapakowałaś paczkę, a w jakim stanie ją otrzymałaś. To prawda, że Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy. Powinnaś otrzymać przedmiot zapakowany w sposób, który uniemożliwia jego uszkodzenie. Kluczowe jest pytanie - czy doszło do uszkodzenia produktu? Czy kwestia braku estetyki przy zapakowaniu paczki wpłynęła na wartość sprzedawanego towaru?
Poproszono Cię o uzasadnienie zmniejszenia wartości zwrotu, a jest to znaczna różnica - Kupująca podkreśla, że otrzymała 23 zł zwrotu, zamiast 70 zł.