Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W związku z nowymi zasadami przyznawania zwrotów prowizji od miesiąca robię zwroty pieniędzy przez allegro finanse. Klienci notorycznie pytają mnie gdzie są te pieniądze i jak mają je wypłacić. Czy w mailu, który otrzymują od allegro po zwrocie wpłaty nie otrzymują tych informacji? A może nie dostają takiego maila? Szczerze mówiąc męczy mnie to, a oni mają do mnie pretensję jakbym była krętaczem. Nie mówiąc o tym, że te maile już mnie poprostu denerwują. Czy moim obowiązkiem jest instruowanie klientów? Dodam, że zwroty robiłam ma początku marca i klienci twierdzą że nie mają tych pieniędzy, ani na koncie bankowym ani na allegro. Pozostaje tylko czekać na negatywy . Takie to udogodnienie....
Zwrot wpłaty pojawia się na rachunku bankowym kupującego po 2-3 dniach roboczych - to bardzo długo i trzeba liczyć się z pretensjami z winy Allegro. Kupujący otrzymują powiadomienie o zwrocie wpłaty nie w momencie, w którym klikasz zwrot, tylko w momencie faktycznego wykonania zlecenia przez AF, a to też różnica. Treści maila nie znam, ale powinna tam być stosowna informacja. Przetrzymywanie pieniędzy przez AF w niektórych przypadkach ponad miarę jest powszechnie znane, stwarza wiele problemów i to nie jest Twoja wina.
Jeden zwrot jest z 5 marca. A drugi z 17 marca
Witam. Czekam 4 dzień na zwrot pieniędzy. Zapłaciłam ekspresowo, jednak musiałam zrezygnować z zakupu - ktoś, kto u mnie to zamawiał, to zrezygnował. A ja czekam zawieszona w próżni. Był mail, że sprzedający przelał pieniądze, ale nie mam ich wciąż, płaciłam kartą i sprawdzam na karcie. A jak trzeba odebrać w banku, bo tak coś poczytałam, to hmmm... W moim mieście nie ma mojego banku. Pozdrawiam. Dobrego popołudnia.
A na pewno poprawnie zwróciłaś, tam trzeba dwa razy potwierdzić zwrot, za pierwszym razem źle to zrobiłem i wisiało 🙂
Mam potwierdzenie z allegro że zwróciłam wpłatę. Zawsze dostaję takiego maila
@SuperMetka Zapytaj Allegro, czy kupujący otrzymali zwrot; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=14a4eea0-8c13-4c5f-84d2-aa1b52a06c15
Dzięki, napisałam kilka minut temu do nich
Powiem wam, że ręce opadają. Pisałam do allegro. Odpisali mi, że skontaktują się z moimi klientami. I skontaktowali się; kazali im iść do banku... masakra. Zwroty poszły, pieniądze przepadły nie wiadomo gdzie i jeszcze każą ludziom chodzić po bankach w dzisiejszych czasach. Tak działają zwroty pieniędzy przez Allegro Finanse
@SuperMetka No tak, bo to banki są nieuczciwe, Allegro Finanse niczego nie przetrzymuje 🙂 Na przyszłość - zwracaj przelewem bezpośrednim, wtedy kupujący otrzymają swoje pieniądze na pewno, znacznie szybciej i bez problemów.
Tak tylko wtedy będę się musiała 'bujać" z otrzymaniem zwrotu prowizji, ech...
Nie mają prawa uzależniać zwrotu prowizji od zwrotu wpłaty przez AF, musieliby to zapisać w regulaminie, a raczej się nie odważą.
@xyz96 Może i szybciej otrzymają klienci pieniądze, ale allegro może nie zwrócić naliczonej prowizji. Pieniądze powinny wrócić tym kanałem, którym otrzymaliśmy płatność.
Ja właśnie miałem już taką sytuację, że zleciłem zwrot kupującemu bez środków na koncie (było info, że pobiorą następnego dnia jak będą środki) i tak niestety nie było. Status widniał jako ZWRÓCONE więc myślałem, że wszystko ok.
Dwa tygodnie później kupujący do mnie z pretensjami gdzie są pieniądze, a tam w szczegółach brak, u mnie status Zwrócone 🙂 okazało się, że zwrot i tak nie nastąpił, a pieniądze ciągle wpływały przez AF, więc środki były. Tak to fajnie działa 🤣
U mnie w historii widnieje, że zwrócone
Nowa info z dnia 15.12.2021
u mnie to samo do dnia 15.12.2021 nie otrzymałem z Allegro Finanse kasy , a Sprzedawcy [edycja] i [edycja] poinformowali mnie że zwrot nastąpił kasy za zwrot towaru dnia 07.08.12.2021 . Dziś jest 15.12.2021 i nie mam kasy na koncie Bankowym do dziś !!!
Uważam że jest to forma Polskiego Złodziejstwa, tak złodziejstwa, są klienci którzy wogóle nie otrzymali żadnej kasy z Allegro Finanse wogóle na ich konta Bankowe , mam znajomych co wyjechali na stałe do AUSTRALII tam to jest NIE DOPOJĘCIA, zwrot następuje i na drugi dzień, lub w ten sam dzień klient kase oddaną od Sprzedawcy .
A już wogóle nie rozumiem że NIE MOŻNA SIĘ SKONTAKTOWAĆ z pracownikami Allegro i tak piszesz WIADOMOŚĆ w dziale POMOCY ALLEGRO i zamieszczasz też nr oferty i załacznik i piszesz do nich wiadomość i klikasz wysyłanie wiadomosci a tu a ku ku niespodzianka pojawia się Automatyczna odpowiedz CHATBOTA i wogóle nie ma możliwości OSOBISTEGO KONTAKTU z żywymi ludzmi pracownikami Allegro a tylko z Chatbotem, ale ok mowią pogadam z tym Chatbotem na temat zwrotu moich pieniądzy a tu a ku ku niespodzianka Chatbox mi odpisał że mam sobie pójść do Banku i wyjaśnić sprawe, ale co tu wyjaśniać, przecież mój Bank NEST BANK nie jest winny temu że PRZELEW nie przyszedł z ALLEGRO FINANSE z moją kasą . Coż jeżeli do końca miesiąca grudnia nie otrzymam kasy z Allegro Finase, trzeba będzie zadziałać PRAWNIE SĄD - PROKURATURA i założyć im POZEW o PRZYWŁASZCZENIE PIENIĘDZY i UTRUDNIANIE KONTAKTU z KLIENTEM, z polaczkami trzeba krótko - aczkolwiek z niektórymi . Minęło więcej niż 2-3 dni, a ja dalej nie mam kasy na koncie od Sprzedawców .
Paranoja jak to w POLSCE TYPOWE CWANIACTWO I ZŁODZIEJSTWO BO JAK TO INCZEJ NAZWAĆ ????
@Daniel_70 Obaj sprzedający zwrócili płatność na Twoje konto (7 i 8 grudnia). Sprawdź jeszcze raz swój rachunek bankowy, z którego dokonywałeś płatności. Jeśli nie uda Ci się zlokalizować pieniędzy ze zwrotu, napisz do nas przez ten formularz. Prześlemy Ci potwierdzenie przelewu z którym będziesz mógł udać się do swojego banku i wyjaśnić tę sytuację.
To nie jest wina Banku, ponieważ inny Sprzedawca dnia 02.12.2021 r oddal mi - nam kase i kasa z Allegro Finanse pojawiła się na moim koncie NEST BANKU, sprwdzałem chyba z pięć razy i nie wpłaty z ALLEGRO FINANSE na moje konto zwrotu od sprzedawców Calzetta i Apparel
Także dajemy termin do Stycznia 2022 jak kasy nie będzie ja i moje kobieta złożymy przeciw WAM ALLEGRO POZEW - DO SĄDU z zarzutem KRADZIEZY PIENIĘDZY - MY NIE ŻARTUJEMY PROSZĘ PAŃSTWA ZROBIMY TO I PODAMY TEŻ SPRAWE DO MEDIÓW .
z poważaniem p. KAMIL i TERESA MARCZAK
Sprawa została rozwiązana .