Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
proszę o wyjaśnienie polityki zwrotów ponieważ kupujący zgłosił chęć zwrotu towaru, a ja wystawiając przedmiot na sprzedaż w zakładce zwroty zaznaczyłam opcje"brak możliwości zwrotu". Nie rozumiem więc dlaczego mam przyjąć zwrot. Sprzedaję przedmiot jako osoba prywatna a nie przedsiębiorca. Informowałam już o tym kupującego ale nie odpowiada a jutro pewnie odeśle towar, ponieważ wybrał sposób dostawy. Nawet nie ma opcji odrzucenia zwrotu.
Problem dotyczy oferty nr 8752118825.
Będę wdzięczna za informacje.
Pozdrawiam, Magdalena Ozorkiewicz
W zakładce Zwroty tej oferty nie ma czasu na odstąpienie od umowy. Nie musisz odbierać tej przesyłki, jeśli jest to zwrot bez podania przyczyny, ale jeśli jest to reklamacja z powodu wad lub niezgodności z opisem, przesyłkę należy przyjąć i rozpatrzyć reklamację. Ponosisz odpowiedzialność za wady z tytułu rękojmi.
Dziękuję za odpowiedź. Właśnie kupujący nie podał powodu zwrotu tylko wybrał opcje zwrot.
Jak wyżej - jako osoba sprzedająca prywatnie, nie masz żadnego obowiązku przyjęcia zwrotu. Poinformuj kupującego, nawet jeśli nie odpowie - na mail, na wszelki wypadek. I nie odbieraj paczki. Chyba że to nie zwrot, a reklamacja - ale że o tym nie było słowa, a i tak wszystko napisał xyz, powtarzać nie ma sensu.
Dziękuję za pomoc . napisałam 2 maile do kupującego z informacją,ale nie odpisuje albo niE chce odpisać. Pisałam też do Allegro , ale tez nie otrzymałam odpowiedzi. Wybrał tylko "powód zwrotu: nie chcę podawać powodu" i to wszystko.
No to paczka się odbije i wróci do nadawcy, a ten będzie musiał pokryć koszt zwrotu. Ty ze swojej strony zrobiłaś wszystko.
@myszka23022, szybkie pytanko i bardzo ważne: w jaki sposób ustawiłaś brak zwrotu, skoro nie ma takiej opcji, jedyne co to jest, że brak zwrotu JEŻELI ......, a normalnie nic nie ustawiasz 🙂
To co widzisz pod spodem to nie jest równoznaczne z BRAK MOŻLIWOŚCI, jeśli chcesz brak, wtedy w opcji ZWROTY nie wybierasz nic.
no właśnie ja wybrałam opcje "brak możliwości zwrotu" i myślałam, ze to wystarczy a teraz wychodzi na to że mimo, iż wybrałam tą opcje kupujący składa wniosek o zwrot. A ja nie widziałam o tym,że nic sie nie ustawia 😞
Bo tam jest OGRANICZONA MOŻLIWOŚĆ, dlatego kupujący pod pewnymi warunkami może zwrócić 🙂
W takim razie co mogę zrobić?
Nic nie musisz robić, w ofercie nie ma czasu na odstąpienie od umowy - nie odbieraj paczki.
Dziękuję za radę. Dodam jeszcze ze kupujący otrzymał paczkę we wt 19.05 a zgłosił zwrot w pt 22.05.
Jakby napisał komentarz apropos zwrotu, to zgłoś do allegro, że komentarz jest bez sensu, bo jesteś prywatnym sprzedawcą i nie masz obowiązku przyjmowania zwrotów 🙂