anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot przez kupującego

MAMY ROZWIĄZANIE!
myszka23022
#9 Pomysłodawca#

Witam,

proszę o wyjaśnienie polityki zwrotów ponieważ kupujący zgłosił chęć zwrotu towaru, a ja wystawiając przedmiot na sprzedaż  w zakładce zwroty zaznaczyłam opcje"brak możliwości zwrotu". Nie rozumiem więc dlaczego mam przyjąć zwrot. Sprzedaję przedmiot jako osoba prywatna a nie przedsiębiorca. Informowałam już o tym kupującego ale nie odpowiada a jutro pewnie odeśle towar, ponieważ wybrał sposób dostawy. Nawet nie ma  opcji odrzucenia zwrotu.

Problem dotyczy oferty nr 8752118825.

Będę wdzięczna za informacje.

Pozdrawiam, Magdalena Ozorkiewicz

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
xyz96
#21 Demiurg#

W zakładce Zwroty tej oferty nie ma czasu na odstąpienie od umowy. Nie musisz odbierać tej przesyłki, jeśli jest to zwrot bez podania przyczyny, ale jeśli jest to reklamacja z powodu wad lub niezgodności z opisem, przesyłkę należy przyjąć i rozpatrzyć reklamację. Ponosisz odpowiedzialność za wady z tytułu rękojmi.

oznacz moderatorów
myszka23022
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za odpowiedź. Właśnie kupujący nie podał powodu zwrotu tylko wybrał opcje zwrot.

oznacz moderatorów
Vryko
#18 Luminarz#

Jak wyżej - jako osoba sprzedająca prywatnie, nie masz żadnego obowiązku przyjęcia zwrotu. Poinformuj kupującego, nawet jeśli nie odpowie - na mail, na wszelki wypadek. I nie odbieraj paczki. Chyba że to nie zwrot, a reklamacja - ale że o tym nie było słowa, a i tak wszystko napisał xyz, powtarzać nie ma sensu. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów
myszka23022
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za pomoc .  napisałam 2 maile do kupującego z informacją,ale nie odpisuje albo niE chce odpisać. Pisałam też do Allegro , ale tez nie otrzymałam odpowiedzi. Wybrał tylko "powód zwrotu:  nie chcę podawać powodu" i to wszystko.

oznacz moderatorów
Vryko
#18 Luminarz#

No to paczka się odbije i wróci do nadawcy, a ten będzie musiał pokryć koszt zwrotu. Ty ze swojej strony zrobiłaś wszystko. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@myszka23022, szybkie pytanko i bardzo ważne: w jaki sposób ustawiłaś brak zwrotu, skoro nie ma takiej opcji, jedyne co to jest, że brak zwrotu JEŻELI ......, a normalnie nic nie ustawiasz 🙂
To co widzisz pod spodem to nie jest równoznaczne z BRAK MOŻLIWOŚCI, jeśli chcesz brak, wtedy w opcji ZWROTY nie wybierasz nic.

Patryk0701_0-1590348541959.png

 

oznacz moderatorów
myszka23022
#9 Pomysłodawca#

no właśnie ja wybrałam opcje "brak możliwości zwrotu" i myślałam, ze to wystarczy a teraz wychodzi na to że mimo, iż wybrałam tą opcje kupujący składa wniosek o zwrot. A ja nie widziałam o tym,że nic sie nie ustawia 😞

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

Bo tam jest OGRANICZONA MOŻLIWOŚĆ, dlatego kupujący pod pewnymi warunkami może zwrócić 🙂

oznacz moderatorów
myszka23022
#9 Pomysłodawca#

W takim razie co mogę zrobić?

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Nic nie musisz robić, w ofercie nie ma czasu na odstąpienie od umowy  - nie odbieraj paczki.

oznacz moderatorów
myszka23022
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za radę. Dodam jeszcze ze kupujący otrzymał paczkę we wt 19.05 a zgłosił zwrot w pt 22.05.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

Jakby napisał komentarz apropos zwrotu, to zgłoś do allegro, że komentarz jest bez sensu, bo jesteś prywatnym sprzedawcą i nie masz obowiązku przyjmowania zwrotów 🙂

oznacz moderatorów