Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zgłosił zwrot z powodem " nie pasuje mi". Towar wrócił uszkodzony. Poinformowaliśmy kupującego o zaistniałej sytuacji. Uważa, że nie miał obowiązku zgłaszania, że produkt jest uszkodzony i żąda pełnego zwrotu środków. Czy jest jakaś podstawa prawna na obniżenie kwoty zwrotu w tym wypadku?
@otuo tak , możesz obniżyć kwotę , zwrot nie nosi znamion reklamacji .
Tak, zgodnie z prawem, zwrot bez podania przyczyny, możesz obniżyć zwrot środków do takiej wartości jaka jest teraz tego przedmiotu, ale jakby był to zwrot jako że towar dostałem uszkodzony czy coś podobnego to nie, ale wówczas jest to reklamcja i tu także nie musisz zwracać środków tylko możesz np; naprawić przedmiot, Pamiętaj że kupujący zawsze może wstawić komentarz, otworzyć dyskusję itd.
odstąpienie od umowy to nie jest reklamacja
kupujący tego nie rozumieją , nie pomaga też narracja allegro cyt: "kupujący zawsze może wstawić komentarz, otworzyć dyskusję"
Komentarz po miesiącu nic nie będzie znaczył a w dyskusji trzeba iść w zaparte, trzeba uświadamiać niektórych klientów że nie są świętymi krowami