Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zastanawiam sie jak w dobie pandemii Covid ma odbywac sie zwrot słuchawek dousznych, czy jakichkolwiek innych, jesli klient rozpakował i je użył. Czyli miały styczność z nim bezposrednio. Czy moge odmówic przyjęcia zwrotu?
No nie za bardzo. To tak, jakbyś odmówił przyjęcia zwrotu grzebienia, butów, rękawiczek, czapki itp.
A dlaczego nie moge odmwówić Mam sie narażać na Covid?
Takie cos znalazłam w regulaminie Allegro.
Ja bym odmowila zwrotu grzebienia, jesli byl rozpakowany i uzyty?
A maszynke do golenia uzyta bys przyjal?
W niektórych produktach, zwłaszcza osobistego użytku możesz powołać się na tę część ograniczenia zwrotu, ale tylko wówczas jeśli ograniczenie to było częścią zawartej umowy, tzn. zawarłeś klauzule w dziale zwroty
To mam używane słuchawki po kims sprzedac, czy zdezynfekowac? Chciałbys takie kupic?
A fryzjer używa nowej maszynki do strzyżenia dla każdego klienta?
Chyba fryzjer dezynfekuje. Wiec pytam, czy mam dezynfekowac? A jak ktos mial grzyba lub swierzb?
Zarzuciłam temat hipotetyczny. 🙂
@musicsklep_pl Zdezynfekuj i sprzedaj taniej oznaczone jako towar po zwrocie. Wirus nie trzyma się długo na przedmiotach. Jeśli masz obawy, a masz zapas gumowych końcówek, możesz takowe dołączyć jako gratis.