Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@kornel1634 Napisz po ludzku z czym masz problem.
Robiłem zwrot towaru przez allegro wysłałem paczkę i nadawca jej nie odebrał. Jak wygląda sprawa zwrotu pieniędzy? Próbowałem się skontaktować z allegro ale nie ma odzewu zarówno przez czat jak i umawianie sie na oddzwonienie.
@kornel1634 A, to teraz sprawa jasna, zawsze pisz całymi zdaniami.
Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Nie odbieraj tej paczki, której nie odebrał sprzedawca, a jeśli już odebrałeś, masz prawo domagać się od niego zwrotu kosztów za ponowną wysyłkę.
Jeżeli spór nie przyniesie rozwiązania, a Ty już masz tę paczkę z powrotem, odeślij ją jeszcze raz sprzedawcy i wystąp o zwrot wszystkich kosztów z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
@kornel1634 zakup od firmy czy osoby prywatnej ?
Firmy.
@kostas11 a jeśli kupił od firmy NA FIRMĘ? hehe
@exoryna od 1 stycznia to po części bez znaczenie ( zakupy związane z PKD jsą niewielkie ) 😄
Jak nie masz nic konstruktywnego do powiedzenia to mógłbyś nie zabierać głosu. Dodałeś dwie odpowiedzi z których nic nie wynika.
Tak, jest coś takiego. Kupujący może odstąpić od umowy i nie musi odbierać.
A jeśli kupujący zrobi zwrot i sprzedawca nie odbierze, to ten sprzedawca ma spory problem.
Jak może nadawca nieodebrać przesyłki? Jak się takie coś robi?
sorry odbiorca. Przejezyczenie
@kornel1634 Sprawdź czy paczkę wysłałeś na właściwy adres. Adres do zwrotów jest często inny od adresu rejestracji firmy.
ok.
A czy wysyłka na zly adres zmienia coś w kwestii zwrotu?
@kornel1634 oczywiście, nadaj ponownie na poprawny adres, sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem do otrzymania paczki 🙂
@kornel1634 W kwestii zwrotu nic nie zmienia, lecz musisz wysłać raz jeszcze na właściwy adres. A kontaktowałeś się ze sprzedającym w tej sprawie ?
Tak. Ale narazie tylko telefonicznie. Póki co bez odzewu. Dzięki za odpowiedź.
@kornel1634 Pisz przez Centrum wiadomości, dbający o jakość sprzedaży sprzedawca powinien szybko odpowiedzieć.
tutaj :
https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/centrum-wiadomosci/wiadomosci/new-message