anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru mimo odmowy zwrotu środków

kamorawska
#9 Pomysłodawca#
  • Sprzedaję produkty szyte wg specyfikacji klienta jako osoba prywatna. W zakładce zwroty mam oznaczone " brak możliwości zwrotu lub ograniczoną możliwość" żeby klient miał Smarta. Ostatnio klient zgłosił zwrot towaru, otrzymał ode mnie decyzję odmowną z wyjaśnieniem, a mimo tego odesłał towar. Paczka jest u mnie. Co w tej sytuacji zrobić?
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

Było jej nie odbierać, teraz możesz odesłąć (może jej nie odebrać) albo najlepsze rozwiązanie kontakt i dogadanie się. Możesz także poinformować kupującego że za magazynowanie rzeczy się płaci, skoro nie było zgody na zwrot.

oznacz moderatorów

kamorawska
#9 Pomysłodawca#

Paczka była pod drzwiami (mam dogadane z kurierem żeby zostawiał jak mnie nie ma). Myślę, że dogadać się nie da, skoro klient zgłasza zwrot bez podania przyczyny a potem milczeniem przyjmuje decyzję odmowną i po kilku dniach bez słowa odsyła towar.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kamorawska sytuacja trochę problematyczna z racji tego ,że masz mało ocen , a zdajesz sobie sprawę jakie konsekwencje poniesiesz w przypadku negatywa , dyskusji oraz zwrotu z POK . Allegro zapewne nie obciąży Cię zwrotem z POK bo w ofercie masz wszystko w porządku , ale po jakości dostaniesz . Masz oczywiście prawo do odmowy przyjęcia zwrotu , możesz klienta ponownie poinformować o odmowie / jeśli nie ma kontaktu to telefonicznie / , możesz klientowi odesłać towar wraz ze stosowną informacją .

Musisz jednak wyważyć 

Odmowa- negatyw , dyskusja , być może spadek sprzedaży / pozycjonoiwanie / , utrata smarta , SS.

Zwróć środki i szybko zapomnij .

Masz rację , nie powinno tak być , ale niestety jest .

Takie sytuacje są i będą , musisz to wkalkulować w marżę .

oznacz moderatorów

kamorawska
#9 Pomysłodawca#

Właściwie masz rację, ale ciężko wkalkulować to w marżę, bo i tak jest niewielka. Wnerwia mnie to, że klient ma zawsze rację. W takiej sytuacji allegro powinno usuwać ewentualne negatywy. Bierze niemałe prowizje od sprzedaży, więc powinno dbać również o sprzedającego. Ale cóż... W takim razie pytanie na przyszłość: jeśli zrezygnuję z oferty Smart dla kupujących, nie określę warunków zwrotów i taka sytuacja się zdarzy to też nic nie będę mogła zrobić?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kamorawska jeśli nie będziesz miała w ofertach smarta nie określisz warunków zwrotu klient będzie musiał zapałacić za przesyłkę zwrotną , będzie się musiał z Tobą skontaktować bo nie będzie miał dostępnej funkcji systemowej ,,zwróć  zakup ,,....... ale w dalszym ciągu będzie miał prawo ocenić transakcję ..itp.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kamorawska podaj proszę link do tej oferty

oznacz moderatorów

kamorawska
#9 Pomysłodawca#
oznacz moderatorów