Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Było jej nie odbierać, teraz możesz odesłąć (może jej nie odebrać) albo najlepsze rozwiązanie kontakt i dogadanie się. Możesz także poinformować kupującego że za magazynowanie rzeczy się płaci, skoro nie było zgody na zwrot.
Paczka była pod drzwiami (mam dogadane z kurierem żeby zostawiał jak mnie nie ma). Myślę, że dogadać się nie da, skoro klient zgłasza zwrot bez podania przyczyny a potem milczeniem przyjmuje decyzję odmowną i po kilku dniach bez słowa odsyła towar.
@kamorawska sytuacja trochę problematyczna z racji tego ,że masz mało ocen , a zdajesz sobie sprawę jakie konsekwencje poniesiesz w przypadku negatywa , dyskusji oraz zwrotu z POK . Allegro zapewne nie obciąży Cię zwrotem z POK bo w ofercie masz wszystko w porządku , ale po jakości dostaniesz . Masz oczywiście prawo do odmowy przyjęcia zwrotu , możesz klienta ponownie poinformować o odmowie / jeśli nie ma kontaktu to telefonicznie / , możesz klientowi odesłać towar wraz ze stosowną informacją .
Musisz jednak wyważyć
Odmowa- negatyw , dyskusja , być może spadek sprzedaży / pozycjonoiwanie / , utrata smarta , SS.
Zwróć środki i szybko zapomnij .
Masz rację , nie powinno tak być , ale niestety jest .
Takie sytuacje są i będą , musisz to wkalkulować w marżę .
Właściwie masz rację, ale ciężko wkalkulować to w marżę, bo i tak jest niewielka. Wnerwia mnie to, że klient ma zawsze rację. W takiej sytuacji allegro powinno usuwać ewentualne negatywy. Bierze niemałe prowizje od sprzedaży, więc powinno dbać również o sprzedającego. Ale cóż... W takim razie pytanie na przyszłość: jeśli zrezygnuję z oferty Smart dla kupujących, nie określę warunków zwrotów i taka sytuacja się zdarzy to też nic nie będę mogła zrobić?
@kamorawska jeśli nie będziesz miała w ofertach smarta nie określisz warunków zwrotu klient będzie musiał zapałacić za przesyłkę zwrotną , będzie się musiał z Tobą skontaktować bo nie będzie miał dostępnej funkcji systemowej ,,zwróć zakup ,,....... ale w dalszym ciągu będzie miał prawo ocenić transakcję ..itp.
@kamorawska podaj proszę link do tej oferty