anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru na fakture na firme

Idź do rozwiązania
bergcomp
#9 Pomysłodawca#

Czy musze przyjąć przesyłkę zwrotną , z towarem zakupionym na fakture?

Ewentualnie jak juz odbiore jak załatwić sprawę z kupującym?

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25
waldek2651
#1 Nowicjusz#

Od 1 czerwca firmy jedno osobowe też mogą zwracać towar bez podania przyczyny

oznacz moderatorów
exoryna
#14 Krzewiciel#

@waldek2651 oj, chyba jeszcze nie. Od przyszłego roku dopiero. 

oznacz moderatorów
harezlakrix
#7 Wielbiciel#

OK ale co zrobić gdy było klient zakupił na fakturę zrobił zwrot i odesłał towar? A kurier zostawił tą paczkę razem z innymi. To mam odesłać paczkę na swój koszt? I jak na allegro zaznaczyć że odmawiam zwrotu??

oznacz moderatorów
12k_pl
#7 Wielbiciel#

dołączam się do pytania

oznacz moderatorów
terazauto
#13 Ambasador#

@harezlakrix @12k_pl - mieliśmy tak wielokrotnie. Mimo że wystawienie negatywnego komentarza jest nielogiczne (Klient kupujący wie o ew. problemach ze zwrotem środków ponieważ podczas zamawiania wyświetla się okno dialogowe z info o zakupie na FV) i powinien być taki komentarz do transakcji obarczonej wadą usuwany od ręki - Allegro nie usuwa go. I 12 miesięcy świecicie oczami 🙂

Więc (mimo że nie musimy) przyjmujemy zwroty od Przedsiębiorców. Chociaż raz, tak koleś zwyzywał naszą Konsultantkę, że ta beczała pół dnia, więc wtedy uparliśmy się. Sprawa jest w Sądzie, ale kiedy się odbędzie - nie wiadomo. Mamy prawnika firmowego i ten twierdzi że wygramy. Rzecznik Konsumenta też wziął naszą stronę (chociaż Klient tak przedstawił sprawę że niby miał rację :)) to po weryfikacji przyznał nam rację.

Jednak to wyjątek. My przyjmujemy, nie szarpiemy się z nikim - po co ? Szkoda nerw....

Przyjmij, zapomnij - jak normalny \klient - to wróci i będzie wdzięczny. My na akceptacji takich zwrotów nie tracimy. Towar i tak popchniemy dalej (jeszcze jest sprawa stanu w jakim produkt jest zwracany) albo wrzucimy do Outletu i też jest ok.

Tyle, jak to mawia ZZ.

oznacz moderatorów
Templar78
#10 Popularyzator#

Trzeba przyjmować zwroty bo potem taki Nosacz biznesu się mści w postaci komentarza i nierozwiązanej dyskusji.  Oczywiście jeżeli przedmiot  jest dużej wartości oraz został odesłany uszkodzony to trzeba walczyć .  Uważam że allegro za mało wspiera sprzedających w takich przypadkach .  Allegro powinno samo zamykać  dyskusje co do których istnieje podejrzenie że są nie zamknięte tylko dla tego by zaszkodzić sprzedawcy. 

oznacz moderatorów